Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2105374
je zal merken dat het straks van lieve lee minder wordt...dat gaat dan best snel ineens...
weet nog wel dat vince ipv over zijn bak heen te stappen er aan ging ruiken en ineens ging eten,stond er wezenloos naar te kijken ;D
sindsdien eet ie niet meer, maar vreet de oren van m'n hoofd!
en loopse teefjes, af en toe denkt ie van o ja, da's waar!!!
Maar roep hem zo terug, balletje is veel leuker ;D
#2105568
komt goed!
kijk, het aard van het beesje zit erin he, dus net als met vince zou charlie ook niet een hele rustige hond worden maar de scherpe randjes ed gaan er wel vanaf!
moet met eten met vince gewoon uitkijken anders wordt ie te dik :o
heeft 18 kg gewogen nu 26 :o ;D
#2106511
vanaalst schreef: komt goed!
kijk, het aard van het beesje zit erin he, dus net als met vince zou charlie ook niet een hele rustige hond worden maar de scherpe randjes ed gaan er wel vanaf!
moet met eten met vince gewoon uitkijken anders wordt ie te dik :o
heeft 18 kg gewogen nu 26 :o ;D
Dat hij geen rustige hond wordt geeft niet, gaat mij puur om et niet eten.
We zijn nu lekker met vakantie, maar ben steeds aan het kots ruimen (gal) omdat hij niet eet. :-\
Door Lil
#2106811
vanaalst schreef: komt goed!
kijk, het aard van het beesje zit erin he, dus net als met vince zou charlie ook niet een hele rustige hond worden maar de scherpe randjes ed gaan er wel vanaf!
moet met eten met vince gewoon uitkijken anders wordt ie te dik :o
heeft 18 kg gewogen nu 26 :o ;D
o wow, dan moet ik hem nog eens ontmoeten in zijn nieuwe lijfje  :D

Boris fluisterd me nu in dat hij lekkers groter is en dat ik dus niet meer mag zeuren dat hij 28 kg is.  ::) ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door