Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lil
#2106030
O nee! Heel veel sterkte!!! Hier in verleden zeer ernstige prostaatproblemen gehad: heel dunne en slierten en weinig ontlasting en niet meer kunnen plassen (helemaal niet meer). Gelukkig zijn die problemen wel goed op te lossen. (Hoewel ik het nog altijd betreur dat het hier na een hele tijd dokteren tot een castratie heeft geleid)
Gebruikersavatar
Door Sweet Dutchess
#2106187
Lijkt allemaal loos allarm te zijn.
De hechtingen zijn verwijderd en meneer doet weer vrij normaal.
Misschien heeft hij last gehad van die hechtingen?
De pijnstilling hebben we nog niet eens hoeven te geven.
Vind wel dat hij(nog) moeite heeft met zijn ontlasting kwijt te raken
We houden hem in ieder geval goed in de gaten.

Ik wil jullie bedanken voor de belangstelling en met mee duimen  :flowers:.
Gebruikersavatar
Door Sweet Dutchess
#2106192
vanaalst schreef: gelukkig maar!!!
heeft ie, als ie poept, platte ontlasting?
Nee , dat was het eerste waar ik naar keek .
Het is wel gewoon een mooi drol :biggrin2:,maar het duurt naar mijn zin te lang voordat hij die neer gelegd heeft.
Misschien toch nog wat last van de wond als hij perst?
De ontlasting is verder ook niet te hard,
Door nienk
#2106209
oh wat goed zet! hartstikke fijn dat hij weer opgeknapt is. go dexter!  :)

kan me goed voorstellen hoor, dat hij een beetje last heeft van het litteken zegmaar, dat dat nog een beetje te strak is. is er voor honden ook niet zo'n zalfje wat je op littekens kan smeren zodat ze soepeler worden en met minder kriebel genezen?
Door tt-tjes
#2106236
Oh wat fijn dat jullie schat weer op begint te knappen. Veel sterkte voor jullie heerlijke lieve vent. :-*
Door Lizzy
#2107098
Pjieuw, fijn zeg, dat het loos alarm was! Voor nu is het misschien niet gek om hem wat extra vergine olijfolie door z'n eten te geven. Dat laxeert lekker.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door