Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door jack
#280096
Nee, daar zijn we nog niet geweest. We wachten nog een paar weken voor het bloedonderzoek. Dat van de brokken is natuurlijk flauwekul. Ik moet er niet aan denken om onze honden weer brok te voeren. Toch valt het niet mee om barf te promoten als je ziet hoe het met Steffi is. Loop je in Zuidlaren al die kraampjes van de brokkenbroeders af en na hun praatje zeg je dat je vlees voert. Normaal is dat wel lachen, maar nu was het niet zo leuk. Gelukkig gaat het met de andere honden heel goed.
Door Lizzy
#280111
jack schreef: Nee, daar zijn we nog niet geweest. We wachten nog een paar weken voor het bloedonderzoek. Dat van de brokken is natuurlijk flauwekul. Ik moet er niet aan denken om onze honden weer brok te voeren. Toch valt het niet mee om barf te promoten als je ziet hoe het met Steffi is. Loop je in Zuidlaren al die kraampjes van de brokkenbroeders af en na hun praatje zeg je dat je vlees voert. Normaal is dat wel lachen, maar nu was het niet zo leuk. Gelukkig gaat het met de andere honden heel goed.
Nee, ik kan me dat levendig voorstellen hoor... dit is gewoon echt heel vervelend en triest voor jullie.... En nee, helaas is Steffi geen 'lopende reclame zuil' voor barf.... Maar ja, de moeilijkheid is dat de oorzaak in de verste verte niet met voeding te maken hoeft te hebben! Ik hoop dat het bloedonderzoek jullie wat wijzer maakt over wat ze in hemelsnaam mankeert. Als je eenmaal weet wat ze heeft dan is er misschien ook wat aan te doen!
Laatst gewijzigd door Lizzy op za 12 mar 2005, 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door avalon
#280221
jack schreef: Nee, daar zijn we nog niet geweest. We wachten nog een paar weken voor het bloedonderzoek. Dat van de brokken is natuurlijk flauwekul. Ik moet er niet aan denken om onze honden weer brok te voeren. Toch valt het niet mee om barf te promoten als je ziet hoe het met Steffi is. Loop je in Zuidlaren al die kraampjes van de brokkenbroeders af en na hun praatje zeg je dat je vlees voert. Normaal is dat wel lachen, maar nu was het niet zo leuk. Gelukkig gaat het met de andere honden heel goed.
Zeg je toch gewoon dat je hun brok voert, en dat je andere honden vlees krijgen.
Door Ine
#280335
jack schreef: Nee, daar zijn we nog niet geweest. We wachten nog een paar weken voor het bloedonderzoek. Dat van de brokken is natuurlijk flauwekul. Ik moet er niet aan denken om onze honden weer brok te voeren. Toch valt het niet mee om barf te promoten als je ziet hoe het met Steffi is. Loop je in Zuidlaren al die kraampjes van de brokkenbroeders af en na hun praatje zeg je dat je vlees voert. Normaal is dat wel lachen, maar nu was het niet zo leuk. Gelukkig gaat het met de andere honden heel goed.
Hier was het antwoord al, Lupa!! ;)
Door jack
#314654
Ik heb even contact met de Da gehad over de oorzaak het tekort aan daglicht. Volgens de Da is het mogelijk. We hebben natuurlijk direct maatregelen genomen. Steffi is veel op de deel. Vroeger sliep ze dan in een mand, wanneer ze boel niet afbrak. Ik heb een ren voor haar gemaakt . Ze is nu gebonden aan deze ruimte, wanneer wij er niet zijn. Ook heb ik een slaaphok voor haar gemaakt en ik vrees dat dit de boosdoener is. Tenminste als de hoeveeheid licht de oorzaak is. Aan de voeding kan het in ieder geval niet meer liggen.l
Door jack
#314855
Sinds 2 weken komt er weer onderhaar door. Er ligt nu een bruine waas over haar kale flanken en rug. De bovenvacht komt er nog niet door, maar we hebben nu goede hoop dat dit snel zal gebeuren
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door