Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2089264
Ik hoop ook dat het meevalt. Het is mijn beste speurhond i.o. ooit. Super sociaal naar mens en dier, een knuffeldoos plus fantastisch zoeken. Heeft menig cursist laten inzien dat er ook hele lieve herders zijn. Mijn eigen teef is over ca 1 mnd loops en ik had haar door Find! willen laten dekken.  :'(

Hij heeft nog geen prednison gehad maar nu 4 dgn zymoral hij lijkt vanavond fitter maar pancreas problemen verklaren dit bloedbeeld niet. Ships zeg.
#2089322
Ik zou toch op basis van dit bloedonderzoek alleen niet de diagnose laten stellen Yvette. Onlangs was er een hond (niet hier op Barfplaats) waar uit de eerste biopt zelfs botkanker kwam en bij 2de onderzoek bleek het een chronisch ontstoken pees. Arno Roos in Gouda is echt een geweldige DA, en zeker wanneer er (vermoedelijk) kanker in het spel is. Misschien voor een second opinion? Sterkte in ieder geval, ik hoop en duim dat het geen botkanker is!
#2089337
Dank je wel voor je advies Lizzy!

Er staat een punctie gepland maar hij gaat zo hard achteruit dat het de vraag is of dat maandag nog zin heeft. Daarnaast is de dierenarts vrij zeker in haar stelling het is botkanker of het lekken van eiwit uit de darm. In beide gevallen kan hij niet meer aan het werk en dat is wat hij voorheen zijn passie was. Een leven als bankhanger zijn hij niet blij van worden.

Het beroerde is dat ik vanaf dat hij ca. 7mnd was heb gezegd er gaat 'iets' niet goed met hem hij is te mager, komt niet aan. Iedereen zei ja Yvet dat zie je vaker bij werkhonden, dat weet je toch. En je hebt de stress van Banjer nog bij je. Hij is gewoon erg slank, dat hoort bij hem, niet elke magere hond is ziek. Terwijl ik dus al een maand of 6 het idee heb dat het niet goed gaat. Div. keren bij verschillende dierenartsen geweest.  :'(



 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door