Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Remy*
#2073221
[quote="*wendy*"]
Morgen een wat uitgebreider bericht. Overgeven doet ie niet meer. Dat drinken maken wij ons ook zorgen om. En nog iets...vanochtend temp thuis 37.8, bij de DA 38.5 en net om half elf 36.99 thuis. Slijmvliezen nog steeds rood en opgezet. Ga nu even slapen maar zet mijn wekker om half 3 vannacht. Even laten plassen en weer alles checken. Weet iemand wat dat kan betekenen een dalende temp of is dat normaal ?
[/quote]

Ik weet niet hoe je temperatuurt, maar wat regelmatig voorkomt wanneer mensen de temperatuur opnemen via de anus, is dat ze de thermometer er niet diep genoeg insteken zodat de waardes aanzienlijk lager uitvallen.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2073224
[quote="*wendy*"]
Morgen een wat uitgebreider bericht. Overgeven doet ie niet meer. Dat drinken maken wij ons ook zorgen om. En nog iets...vanochtend temp thuis 37.8, bij de DA 38.5 en net om half elf 36.99 thuis. Slijmvliezen nog steeds rood en opgezet. Ga nu even slapen maar zet mijn wekker om half 3 vannacht. Even laten plassen en weer alles checken. Weet iemand wat dat kan betekenen een dalende temp of is dat normaal ?
[/quote]


Nee, normaal is dat zeker niet, hij heeft nu ondertemp. Houdt hem goed in de gaten
Door *wendy*
#2073258
Was voor de wekker wakker. Half 3 eruit gegaan.
Eerst alle 3 uitgelaten. Daarna weer eten gegeven.
Slijmvliezen zijn nog steeds opgezet en rood. Temperatuur is nu 37.19 graden.
Hij had zijn waterbak NIET leeggedronken  :D En hij oogt veel fitter en alerter  :beerchug:

Ik ben nog niet tevreden maar er lijkt vooruitgang in te zitten.
Laatst gewijzigd door *wendy* op zo 31 jul 2011, 03:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#2073262
Bij een maagontsteking kun je zelfs met drinken klachten hebben. Dus dat kan verklaren waarom er slecht gedronken wordt. Ik heb het zelf gehad en na 1 dag volledig vasten (ook geen drinken!) Kon ik dag 2 en 3. 1/2 liter water slokje voor slokje verdeeld over de dag verdragen. De huisarts vond dat heel normaal. Je moet wel even goed opletten dat yoda niet uitdroogt.
Door Beppie1
#2073266
Lees het nu pas Wendy! Wat een schrik arme Yodje....
Hopelijk zet deze opwaardse lijn door....

:-*
Door *wendy*
#2073269
Lil schreef: Bij een maagontsteking kun je zelfs met drinken klachten hebben. Dus dat kan verklaren waarom er slecht gedronken wordt.
Het probleem is juist dat hij heel veel drinkt.
Daarom was ik vannacht zo blij dat er nog water in zijn bak zat  ;)

Eten van vannacht zit er nog in. Net weer iets eten gegeven met zijn tablet erin.
Slijmvliezen zijn niet meer vuurrood. Temperatuur 37.96 graden.
Hij heeft alleen nog niet gepoept sinds gisterenochtend 9.00 uur maar ja hij zal ook niet veel binnen hebben gehad/gehouden.
Ik hou het wel in de gaten natuurlijk.
Laatst gewijzigd door *wendy* op zo 31 jul 2011, 08:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#2073282
Sorry, was volgens mij niet meer zo heel wakker. Hier is er eentje die met koorts veel drinkt (dat is goed volgens de da). Wel fijn dat het eten erin is gebleven, joepie!
Door *wendy*
#2073749
vanaalst schreef: hoe is ie nu?
Mijn wederhelft heeft gebabysit vandaag want ik was op "zieken"bezoek bij Gandor zijn pappa. Vanzelfsprekend was ik thuis gebleven als t niet beter was gegaan met Yoda. Alles is goed gegaan. Niet meer gebraakt en niet overdreven gedronken. Morgen nog 1 tablet en dan dinsdag afwachten. Blijf nog even 3x per dag voeren. Tot zover alles goed dus :-)
Door *wendy*
#2074114
Kheb zo mijn twijfels over hoe t zal gaan morgen zonder die tablet. Maar we zullen zien. Ohw en vraag me niet waarom. Tis mijn gevoel. Hopenlijk heb ik t mis.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door