Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door zurca
#2086863
Ik hoop dat de AB er snel voor zorgt dat ze zich weer helemaal fit voelt, beterschap voor Grote Beer :-*

Is er een speciale bloedtest om lyme vast te stellen?
Gebruikersavatar
Door kira
#2110344
dank voor de belangstelling. Het gaat goed bergopwaarts. Haar algehele conditie is nog niet goed, ze is snel moe. Maar verder komt ze er ewer helemaal bovenop volgens mij. Dinsdagavond weer getraind, en bij de hoogtesprong weliswaar nog 1 plankje eraf, maar ze nam wel een runnetje en kwam er enthousiast overheen. Met volgwerk merkte je de slechte conditie op de wandeling merk je dat ook. Maar we gaan gewoon weer opbouwen.
Gebruikersavatar
Door kira
#2110553
Ze is vd ab af. Maar de lyme blijft zeg maar kan altijd weer opwaaien. Haar achterhand is pijnvrij maar voor heeft ze wel wat restklachten (lees ze valt af en toe). Ik hoop dat dat ook nog wegtrekt.
Gebruikersavatar
Door kira
#2111108
Over grote beer zijn we optimistisch. Hoop alleen dat het struikelen ook verbetert omdat ze altijd erg dicht op me loopt en als zij struikelt ik over haar struikel. Conditie opbouwen zal wel lastig zijn omdat ze van nature meer een diesel is en het dus lastig is om haar goed in tempo te laten lopen. Maar het wordt winter en winterweer motiveert normaal gesproken goed bij beren.

Theemuts haar toppic zal ik even updaten.
Door pallas
#2111563
[quote="kira"]
Over grote beer zijn we optimistisch. Hoop alleen dat het struikelen ook verbetert omdat ze altijd erg dicht op me loopt en als zij struikelt ik over haar struikel. Conditie opbouwen zal wel lastig zijn omdat ze van nature meer een diesel is en het dus lastig is om haar goed in tempo te laten lopen. Maar het wordt winter en winterweer motiveert normaal gesproken goed bij beren.

Theemuts haar toppic zal ik even updaten.
[/quote]

Fijn om te horen dat het toch al een stuk beter gaat.
Als je zelf weer helemaal top bent is steppen misschien nog een goeie manier om haar conditie weer op peil te krijgen. Volgens mij vond ze dat toch best leuk?
En met lekker lang wandelen gaat dat ook vooruit hoor, alleen dan duurt het wat langer.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door