Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2283890
De afgelopen 2 weken dus aardige lage waardes met zelfs een paar keer een 3,3 of net iets hoger en gelukkig geen te hoge waardes meer, vanmiddag na 3 dagen niet te hebben geprikt toch maar weer gemeten en dit was dus zeer laag...2,3! De laatste week is ze nog levendiger dan ooit  ::)
Vanavond nog even met Tannetje overlegd en morgen ga ik dus 4 iu spuiten.
Duimen jullie dat het deze keer wel goed gaat zodat we hopelijk nog verder kunnen afbouwen met de weinige insuline die ze nu toch nog nodig heeft?
#2284833
Wat een toestand zo voor jullie en voor jullie Tara  :(  Hopelijk blijft het zo een beetje goed gaan.
Ik zit er zelf ook altijd mee te sukkelen. Na een paar hypo's heb ik gezworen dat ik nooit meer laag wil zitten.
Maar goed ingesteld ben ik na 13 jaar nog niet. De begeleiding is ook bagger, stimuleert me niet voldoende.
Is het een langwerkende insuline die je geeft want als ik het lees spuit je 1x per dag? Of hoeft dat nooit vaker bij honden?
Sterkte verder!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door