Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2049054
Ik zou stoppen, ik ken het middel niet, maar je geeft zelf aan dat er een kans is dat het middel het veroorzaakt. Zo'n gevoel zou ik volgen ook al weet je het niet zeker. Het ziet er idd niet schoon uit, maar ook niet heel erg vies. Ik begrijp je zorgen, maar ik zou het nu met rust laten en zien wat er gebeurt. Je kent haar door en door en hebt denk ik zo in de smiezen als ze zich wat minder lekker gaat voelen. Bij langdurige uitvloeiing, zolang die schoon is, zou ik in het vervolg niets meer doen. Alle loopsheden hier verlopen weer net iets anders dan bij de ander.
#2049533
Ik zou wel doorgaan, in eerste instantie met de halve doseringen. Als de hoeveelheid pus erger wordt ondanks dat zou ik stoppen hiermee maar verder kijken (evt. naar een homeopaat en iets passends laten maken zonder pulsatila).
21 dagen vloeien is misschien wel normaal maar pus is pus en als je zeker weet dat het van binnenuit komt zou ik toch ook het lichaam willen ondersteunen in het afvoeren ervan.
#2050067
Lizzy schreef: Ik ben toch een paar dagen gestopt. En de pussige slijm-afscheiding is er nog steeds. En nu loop ik dus weer te twijfelen of ik weer zal beginnen met Puur Utero. Ik weet het eerlijk gezegd gewoon niet meer. Gatverdamme :-\

Ik zou direct stoppen met dit middel..immers er is niets veranderd.
Morgen naar de D.A.....een uitstrijkje laten maken...in afwachting van de uitslag...zilverwater inzetten.
Na/tijdens de loopsheid...hoort er geen pusserige uitvloeiing te zijn.
#2050070
Ik heb ook aan colloidaal zilver gedacht.
Espen heeft als jonge pup een behoorlijke puppy vaginitus gehad, en de da stond al bedenkelijk te kijken, die ben ik dan ondanks dat het een grote hond is alleen pulsatilla gaan geven.
Het heeft even geduurd, maar op een gegeven moment was ze er vanaf.
Dat was echter wel voor dat ze ooit loops was geweest.
Moeilijk hoor.
#2050250
Waarschijnlijk zou ik het nog even aankijken.
Als je zo bezorgd bent, dan ga je toch naar je arts, al is het alleen maar voor je eigen rust.
Na de loopsheid krijgen ze hier standaard een groene leem kuur. Of het zinvol is? Ik weet het niet.
Tot nu toe hebben we hier geen baarmoede rproblemen en twee keer per jaar een kuurtje, lijkt me een bruikbaar idee.
Het zou heel goed kunnen, dat het zonder iets ook helemaal goed zou gaan, wie zal het weten. We houden het maar zo.

Hanny
#2050271
wat ben ik blij dat ik dit lees, hier precies dezelfde ervaring, eigenlijk ging het goed met Jazz,lange vloeiing, toen toch puur utero gegeven en hey presto pus druppeltjes.... ik heb ook frambozenblad thee gegeven, na de puur utero,  blues uit pure paniek ook puur utero gegeven (gewoon maffe teven eigenaar) en die begon ook, ik ben er mee gestopt (mede omdat het flesje leeg was) , lijkt alsof alles wel gewoon rustig en normaal is nu, ik hoop dat ik geen rare verassingen krijg in de komende weken, maar volgende keer ga ik niets geven, ik heb in het verleden ook niets gegeven en het is eigenlijk altijd goed gegaan, weet ook niet waarom ik sinds ik Jazz heb zo bang ben voor ontstekingen, heel mijn leven teven een keer een baarmoederonsteking gehad, dus zo vaak hoef het helemaal niet te gebeuren ::) dus, volgende keer zucht ik een keer diep en laat haar lekker met rust ;)
#2050757
conleeuw schreef: wat ben ik blij dat ik dit lees, hier precies dezelfde ervaring, eigenlijk ging het goed met Jazz,lange vloeiing, toen toch puur utero gegeven en hey presto pus druppeltjes.... ik heb ook frambozenblad thee gegeven, na de puur utero,  blues uit pure paniek ook puur utero gegeven (gewoon maffe teven eigenaar) en die begon ook, ik ben er mee gestopt (mede omdat het flesje leeg was) , lijkt alsof alles wel gewoon rustig en normaal is nu, ik hoop dat ik geen rare verassingen krijg in de komende weken, maar volgende keer ga ik niets geven, ik heb in het verleden ook niets gegeven en het is eigenlijk altijd goed gegaan, weet ook niet waarom ik sinds ik Jazz heb zo bang ben voor ontstekingen, heel mijn leven teven een keer een baarmoederonsteking gehad, dus zo vaak hoef het helemaal niet te gebeuren ::) dus, volgende keer zucht ik een keer diep en laat haar lekker met rust ;)
En wat ben ik blij om dit te lezen! Nou, raar toch?!?! Ja, of niet....... Volgende keer geef ik het ook niet. Dat is zeker.

Dit is nu de stand van zaken. Ze krijgt rozenbottelthee en kamillethee en Echinacea Extra Forte. Ik ga zo toch maar even Framboosblad halen (had ik niet meer). Gisteren had ze 1 pus/slijmdruppel (beetje vanille vla achtig. Alsof er een snot hangt). De rest van de dag niks. Vanmorgen had ze die weer hangen. Ik kijk het de rest van de dag even aan. Als het vandaag pussig blijft, ga ik een AB kuur halen. Voor de zekerheid. Ik kijk ongeveer 100 keer per dag naar d'r fluts. En ik vraag me wel eens af of er (naast mij en Angelique) meer mensen zijn die zo maf zijn :biggrin2:
#2050759
Qwertu schreef: Volgende keer gewoon lekker met rust laten en voor nu zou ik het zelf ook aankijken zolang het niet erger wordt.
Als je eventueel echt in de stress zit; ga dan even naar de DA
Dank je voor je reactie. Nee, het wordt zeker niet erger. Ik kijk het vandaag even aan en ga anders voor een AB. Gewoon, om geen risico te nemen. Pfft. Teven.......... ::)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door