Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tiny
#2039777
Onze ouwe trouwe Tess heb ik zojuist weer mee naar huis genomen na een operatie aan haar blaas. Op de foto kun je zien wat ze eruit gehaald hebben.

Afbeelding

Balen dus! Het is wel hetzelfde struviet, 2 jaar geleden is ze er ook aan geopereerd maar toen was het 1 steen, nu zijn het er 2 en de 3e was in wording.
Nu ligt ze lekker uit te slapen op haar plekje, straks trek ik haar rompertje aan en ga ik met Rosco ff wandelen, ligt ze lekker rustig.

Afbeelding

Gisteren hebben we nog lekkere wandeling gemaakt.

Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door tiny op ma 20 jun 2011, 14:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tiny
#2040314
Hoi allemaal en bedankt voor alle beterschap. Tessa houd zich zeer rustig, ligt lekker warm met haar rompertje aan op haar stretcher onder een dikke badhanddoek. Even gauw plassen op het veldje hiernaast gaat al prima. Gisteravond was ze vast besloten het laatste rondje mee te lopen maar aan het eind van de poort besloot ze toch dat het te ver was en keerde terug naar huis. Vanochtend weer een pijnstiller gegeven.

Senta, uiteraard proberen we het te voorkomen maar ik denk dat ze er toch wel aanleg voor heeft, ook gezien het feit dat ze als pup als blaasontstekingen heeft gehad. Wel geef ik Vit. C, Cranberry, Catsclaw en Pure Bladder. Verder, als ze bot krijgt is het van kleine dieren en ze krijgt een beetje meer pens. En dat vind ze helemaal niet erg. ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door