Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2033774
meili-chrissie schreef: ;) inderdaad heel voorichtig ,ik moet niet ineens te snel willen :-[..anders kan het alleen een grote teleurstelling worden !
gewoon genieten van hoe het nu gaat! kijk naar je hond, die zit ook niet te balen over hoe veel  jeuk ze had, of over dat het morgen misschien weer naar is. NU is het fijn! NU heb ik geen jeuk! NU heb ik geen korstjes! JOEPIE!

(heel makkelijk gezegd, weet ik. maar zo werkt het wel.)
#2033900
meili-chrissie schreef: dat klopt helemaal Nienk !! honden leven in het NU dat zou ik ook eens moeten gaan doen !!!!!!!
haha ja voor ons mensen is het nou eenmaal lastig niet na te denken over wat er is gebeurd of misschien gaat gebeuren. ik merk het nu met Reus, nu we op een streng 'rust regime' staan, alleen al mijn houding hem rustiger doet zijn. als we nu gaan wandelen, dan gaan we rustig wandelen. dus ik kies een 'saaie' route, loop langzaam, praat zachtjes tegen hem en geef hem als hij helemaal ontspannen naast mij loopt wat lekkers of een aai. is echt iets waar ik mezelf toe moet zetten, maar het heeft enorm effect, nu al. ik denk dat het trekken aan de riem minstens de helft minder is. puur alleen maar omdat ik op dat moment bezig ben met rustig met mijn hond wandelen. en niet waarom ik dat aan het doen ben, wat het toch fijn zou zijn als hij weer los rustig kan wandelen, etcetera. gewoon, met de hond wandelen. niet meer en niet minder. je zou het ook eens moeten proberen!
#2034053
meili-chrissie schreef: @Hitam.... Brenda vroeg advies over de xie tang van de huisdierendokter ,ik ben ermee gestopt maar ze was benieuwd naar uw mening darover over de xie tang ...
Ik weet het niet zo goed, heb er geen ervaring mee. Geen positieve maar ook geen negatieve. Het werkt ook ontgiftend, net als de Detox en daar heb ik wel veel ervaring mee, dus die pak ik liever.
#2034998
meili-chrissie schreef:   :D  raar mar waar ...Mei-Li's vachtje wordt al weer dikker behaard !!!!!!!...morgen terug naar Brenda voor de acupunctuur ,benieuwd naar haar reactie !!!!!!!!!!!!! ::)
JOEPIE! wat een ontzettend goed nieuws zeg. succes morgen weer bij Brenda!
#2036142
Het zou inderdaad zonde zijn om nu op te geven.
Maar het geeft me de indruk dat ze toch niet zo heel fel onder de indruk was in tegenstelling tot jij zelf.  Vond ze dat je inderdaad recht had op dat goede gevoel of vond ze je iets te euforistisch?
Ik ben in elk geval benieuwd hoe het verder gaat en duim dat het in stijgende lijn mag blijven gaan!
#2043890
gisteren heeft mei-li de 3de acupunctuur behandeling gehad ...volgende week nog een keer en dan na twee en een halve week even contact opnemen hoe het dan op dat moment gaat en of er al verschil merkbaar is  :-\...duurt wel lang ,ik mag pas eind juli gaan oordelen of het wel of niet heeft geholpen..op haar hoofd krijgt ze al wel wat haar terug  ::)
#2043895
meili-chrissie schreef: gisteren heeft mei-li de 3de acupunctuur behandeling gehad ...volgende week nog een keer en dan na twee en een halve week even contact opnemen hoe het dan op dat moment gaat en of er al verschil merkbaar is  :-\...duurt wel lang ,ik mag pas eind juli gaan oordelen of het wel of niet heeft geholpen..op haar hoofd krijgt ze al wel wat haar terug  ::)
nou ik zou voor ieder nieuw haartje een stiekem vreugde dansje doen! natuurlijk is het afwachten of dit nou echt geholpen heeft, maar positief klinkt het in ieder geval wel.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door