Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#361871
kheb er een behoorlijke kater van...slecht geslapen vannacht en maar piekeren wat er allemaal toch loos is met mijn jochie :-\

Aan sunday merk ik niets, die is net zo vrolijk als altijd. Net of er nooit iets is gebeurd....

Morgen ga ik maar een afspraak maken met de DA.


Bedankt voor jullie reacties :-* :-*
#361874
Ach Femke :'(, ik kan me voorstellen dat je slecht hebt geslapen hoor. Wat een zorgen weer he.
Als je naar de D.A. bent geweest, weet je misschien meer . Ik hoop dat je gauw uitsluitsel krijgt en dan weet waar je aan toe bent.
Sterkte hoor meis :-*
#361964
Jeetje Femke, ik kan me voorstellen dat je je kapot schrikt, vooral als je verder niets kunt doen behalve wachten... sterkte, en ik hoop dat de DA iets kan vinden.
Vind het wel heel super van je dat je mond op bek beadming hebt gedaan, ik weet niet of ik in zo'n situatie zo helder had na kunnen denken...
Door 202spots
#361968
Helen schreef: Ik zat net wat oude topics door te bladeren en Linda adviseert om juist geen icecream oid te geven na een seizure, omdat om een een of andere reden de suiker na een aanval juist hoog is.
De icecream word gegeven omdat 'n seizure enorm veel energy verbruikt.
Niet alleen ikzelf maar practies alle leden van de K9epi list geven 't.
Dus ik weet niet wanneer dat opeens niet goed zou wezen.
Misschien dat Linda uitleg kan geven wanneer ze weer terug is.
Ik zou dus wel iets geven, en in ieder geval de Rescue Remedy!!
#361970
202Spots schreef: De icecream word gegeven omdat 'n seizure enorm veel energy verbruikt.
Niet alleen ikzelf maar practies alle leden van de K9epi list geven 't.
Dus ik weet niet wanneer dat opeens niet goed zou wezen.
Misschien dat Linda uitleg kan geven wanneer ze weer terug is.
Ik zou dus wel iets geven, en in ieder geval de Rescue Remedy!!
nou die heb ik gelukiig in huis, dan kan ik in ieder geval nog iets doen in plaats van alleen maar afwachten tot het over is :-\ :-\
Laatst gewijzigd door Femke op zo 31 jul 2005, 15:29, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door