Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door De Geijsjes
#2025456
labranwk schreef: Hitland Zuid, aan de kant van de golfbaan dus. Gewoon tussen het struikgewas, dus nog niet eens op het open veld!
Op zich gaat het goed met haar, maar ze heeft wel nog duidelijk last van haar oor en houdt haar oor dan ook slap. Niet gek, want de gehoorgang is natuurlijk wat gevoelig. Het ziet er wel knullig uit, een herder met 1 slap oor  :biggrin2:
De druppels accepteert ze prima en kunnen we zo in haar oor doen. Vanochtend heb ik haar toch een rymadil gegeven, omdat ze wat pieperig is en ik vind dat mijn hond geen pijn hoeft te lijden.
Ow ... da's lekker bij mij in de buurt ja  :-\
Ja die grasaren kom je echt overal tegen. Jack heeft jaren geleden een fistel opgelopen want tussen de tenen blijven ze ook zo graag zitten en
dan graven ze zich een weg naar binnen  :-X
Ik heb de boys gelijk nog maar een keer gekamt gisteravond en vond toch nog wel een paar van die krengen in de vacht. Ik ga ze maar
dagelijks kammen denk ik.
Door samantjuh
#2026937
Ik hoop dat ze inmiddels alweer beter is
wat een ellende zeg
wist eerst dus ook niet precies wat grasaren was  :-[
maar nu dus wel en ik ga het zeker in de gaten houden nu dus heel erg bedankt voor de waarschuwing  :) :)

Barfplaats wordt gesponsord door