Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door lightning
#2024373
Linda en Kiri schreef: Begrijp ik helemaal. En nu mag je het ook helemaal loslaten omdat er niets mis is met je hondje.. misschien had je anders in je achterhoofd toch beelden erbij gemaakt, juist vanwege je recente ervaring.

Ja inderdaad, had al helemaal doom scenario's in mijn hoofd.
Door lightning
#2024485
Ik heb gisteravond laat nog een bult gevonden :-\. Die voelt het zelfde aan als deze. Ik laat het erbij. Groeit het trek ik aan de bel.
Door Veerle-scrappyToo
#2024498
Het lijkt me niet vreemd dat er meer dan eentje opkomt.  Dacht dat ik wel al had gelezen van verhalen hier dat er meer dan één was.  Goed in de gaten houden en als je je er toch niet goed bij voelt...toch naar de DA al is het maar om je gerust te laten stellen.  Ik denk dat hij perfect begrijpt dat je ongerust bent op dit moment.
Gebruikersavatar
Door Sammy1980
#2024979
Veerle-scrappyToo schreef: Het lijkt me niet vreemd dat er meer dan eentje opkomt.  Dacht dat ik wel al had gelezen van verhalen hier dat er meer dan één was.  Goed in de gaten houden en als je je er toch niet goed bij voelt...toch naar de DA al is het maar om je gerust te laten stellen.  Ik denk dat hij perfect begrijpt dat je ongerust bent op dit moment.
Dat is wel mijn ervaring, Sammy zit onder de vetbulten.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door