Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door lightning
#2015842
Net plaste mijn teef bloed. Was weinig urine leek wel puur bloed. Ben bang. Vanavond urine brengen. ik kan niet eerder ik kan zelf bijna niet lopen en moet vanavond foto laten maken van mijn eigen pootje. Ik ben bang. Welke redenen plassen honden bloed. :'(
Laatst gewijzigd door lightning op do 26 mei 2011, 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Door lightning
#2015847
Wanneer plast een hond bloed? Blaasontsteking lijkt me niet maar zeg nooit nooit. Ik vind dit eng. Was een gewone plas maar zo donker leek puur bloed. Vond er weinig urine aan.
Door Veerle-scrappyToo
#2015870
Oesje...ik zou niet meteen een antwoord kunnen geven maar ik duim in elk geval dat het allemaal mag meevallen.  Hoe is ze verder?  Koorts, sloom, eten?
Door lightning
#2015884
Ja ze is geholpen. Ze is alert eet prima. Vind haar nu ik na denk al een dag of wat, wat langzamer lopen. Maar dacht aan dat het haar leeftijd was word je vanzelf langzamer. Maar rende wel mee met de andere honden als die haar uitdaagde. Koorts weet ik niet. Heb geen temp opgemeten.
Door lightning
#2015898
Ik heb net verder even gekeken en ze heeft een kaal knabbelde kale plek rond 1 nier. Of begin ik nu spookjes te zien? Ik ga even tempen. Ben metene accuut zelf ook ziek :(
Door nienk
#2015908
oi dat is akelig! denk er wel aan dat bloed heel sterk kleurt, dus dat haar plas heel erg bloed kleurig was wil nog niet zeggen dat ze echt bloed plast. denk maar aan als je een bloed neus onder de douche hebt, of zelfs met een klein scheer wondje ziet het er gelijk uit alsof je leeg bloed.

overigens plastte Reus bij zijn laatste blaasontsteking ook rood, en hingen er af en toe druppels bloed aan zijn piemel. (nou weet ik niet of dat anders is bij reutjes en teven)

sterkte in ieder geval!!
Door lightning
#2015914
Dank jullie wel. Ik heb getempt. en die is 38.9. Volgens mij nog wel goed. Maar ze piept nu. Nou uhmm ik weet het niet. Hoop dat mijn man gauw thuis is met de krukken.
Door Lizzy
#2015920
Ik zou denken dat dit wel iets verhoging is, 38.9. Het kan een blaasontsteking zijn. Drinkt en/of plast ze veel? Of dat helemaal niet?
Door lightning
#2015922
Lizzy schreef: Ik zou denken dat dit wel iets verhoging is, 38.9. Het kan een blaasontsteking zijn. Drinkt en/of plast ze veel? Of dat helemaal niet?
Nee sinds ze vlees eten en dat is al een aantal jaren drinken ze minder. Ze is niet weer meer gaan drinken. Ze plast ook niet meer als anders. Ok ik dacht dat de temp van een hond tussen de 38 en 39 lag. Hmm maak me echt zorgen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door