Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#2008491
Dat is een goeie. Ze hebben hier allemaal wel eens gewoon een droge neus. Linga heeft echter 1 keer een echte droge neus gehad, echt daaaaagen achter elkaar. En ze had echt een gort-droge neus. Gewoon zo droog dat het krakelee werd. En zij bleek uitgedroogd te zijn (door nierproblemen).
Door steff
#2008495
Lizzy schreef: Dat is een goeie. Ze hebben hier allemaal wel eens gewoon een droge neus. Linga heeft echter 1 keer een echte droge neus gehad, echt daaaaagen achter elkaar. En ze had echt een gort-droge neus. Gewoon zo droog dat het krakelee werd. En zij bleek uitgedroogd te zijn (door nierproblemen).
dehydratatie dus?
Gebruikersavatar
Door koekje
#2008510
Ik heb laatst ergens iets gelezen dat iets met de traanbuizen (verstopt? dichtgegroeid?) ook droge slijmvliezen en/of droge neus kon geven.
Door Lizzy
#2008542
steff schreef: dehydratatie dus?
Wel in geval van Linga. Maar dat zal vast niet altijd het geval zijn, dehydration...
Door steff
#2008584
vrij normaal fenomeen blijkbaar

een hele tijd geleden merkte ik op dat de meeste honden van ons een droge neus hadden, en nu onlangs viel me op dat ze allemaal weer een goede natte neus hadden. We hebben wat aan ons menu veranderd onlangs en dacht dat het misschien daarmee iets van doen had, maar blijkbaar is het vrij normaal.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door