Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2017602
Lizzy schreef: Cardiflor van VSM is een zalf waar Cardiospermum in zit:

Omschrijving van VSM Cardiflor Zalf: Samenstelling van VSM Cardiflor Zalf: Per 100 g: Cardiospermum halicacabum oertinctuur 10 g in zalfbasis.

En Cardiospermum kan bij de apotheek ook in tabletvorm worden besteld (van VSM bijv.) voor inwendig gebruik. Je hoeft daar dus niet voor naar Zwitserland.
http://www.purelijfkracht.nl/cardiflor_emulsie

Je hebt het in emulsie, zalf, creme en forte.
#2018004
Verkleuren van het likken, maar het is bij hem wel zo 1 keer likken en het is oranje hoor, zn pootjes eronder zijn ook wel wat rood hoor.
Gelukkig heeft hij er vandaag geen last van, de pred doet zijn werk (thank god)!!!

Ik ga alles nu even een beetje laten bezinken, de pred zijn werk doen en hem weer even op krachten laten komen en dan ga ik alles uitzoeken wbt homeopatische / holistische dierenartsen.
Maar ik heb zelf ook even rust nodig, ik begin het ook bijna niet meer te trekken  :-[
#2018054
arm bubje!

denk inderdaad ook om jezelf hoor, ik merk het ook met Reus dat ik er af en toe zelf veel te veel mee ga zitten. Maar ik denk dat jij net als ik doet wat je kan doen en dat met een heleboel liefde, meer kan je niet doen.

succes met zoeken/bedenken mbt homeo/holistisch dierenarts, het is voor Reus echt zijn redding geweest (en die was er  niet zo slecht aan toe als bubba, denk ik. heb geen foto's van toen, het was wel erg naar).

in mijn topic over Reus staan een aantal links naar sites waar ik veel op gevonden heb, wellicht heb je daar wat aan.

succes & een aai voor bubba!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door