Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door geer
#233233
Ted snuift vandaag nogal... Net alsof ze moet niezen, maar de nies niet komt ::)... Ze leek er vanmiddag ook een beetje misselijk bij, alleen kwam er niets uit.. Ze ligt maar te snuiven...wat zou dit kunnen zijn?

(waarschijnlijk niets...maar een jaar geleden stelde ik precies dezelfde vraag, voor degenen die het nog weten ;):-\)
Door Moos
#233239
Moos heeft dit ook weleens, alleen niet een hele dag ???

Als hij weer eens zou snuift en briest knijp ik even zijn neus dicht en dan is het over...
Door geer
#233241
Ted heeft het ook niet de hele dag... 't begon vanmiddag, was even weg, en kwam net weer terug.. Net alsof ze aan het hyperventileren is... Nu is het weer over ::)

'T is waarschijnlijk gewoon reversed sneezing oid... Maar precies een jaar geleden postte ik eenzelfde topic namens Saar...alleen was die na twee maanden dood :-\ >:(... Noem het overbezorgdheid ::)
Door Moos
#233255
geer schreef: Ted heeft het ook niet de hele dag... 't begon vanmiddag, was even weg, en kwam net weer terug.. Net alsof ze aan het hyperventileren is... Nu is het weer over ::)

'T is waarschijnlijk gewoon reversed sneezing oid... Maar precies een jaar geleden postte ik eenzelfde topic namens Saar...alleen was die na twee maanden dood :-\ >:(... Noem het overbezorgdheid ::)
Och jeetje, ik snap je bezorgdheid!

klinkt volgens mij ook als reversed sneezing, Moos klinkt dan ook alsof hij aan het hyperventileren is. Neus even dicht knijpen doet hier wonderen, dan is het meteen klaar. Moos komt tegenwoordig zelfs al naar me toegelopen als hij het weer eens heeft, zo van : "knijp mijn neus eens dicht" ;D
Door jeanne
#233261
oh geer, ik snap die overbezorgheid goed hoor.
Ik raak nog steeds altijd een beetje in paniek bij ieder rood vlekje of als ze teveel zitten te krabben :-\
(freule had een vreselijke huid)
en van bulten word ik al helemaal kriegel :-[
Gebruikersavatar
Door sylvia
#233303
Klinkt inderdaad als reversed sneezing even haar neus dicht doen en dan is het over. Kan me wel voor stellen dat je hierbij even aan Saar moet denken :-*
Door Lizzy
#233351
Gisteren had Pinkel ook weer zo'n dag. Lijkt wel alsof het op sommige dagen in de lucht hangt! Vandaag was het weer over.....
Door Lupa
#233529
hier hebben het alle 3 gehad , eerst Lupa (vraag Ine ze heeft het gehoord) en daarna de 2 kleinen.
geen idee wat het was, maar het was geen kennelhoest, het duurde ongeveer 2 weken bij Lupa ik heb wel toen door Pam een middeltje laten mee nemen van de oase(ze stonden bij de winnenr)
Gebruikersavatar
Door Hitam
#234050
Is waarschijnlijk een soort verkoudheidsvirus. Wij gaan niezen, zij gaan reverse sneezen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door