Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Nynke
#1982442
de Meiden schreef: Wat heeft hij dan gegeten dat het zo moeilijk los komt?
Al sla je me neer  :-X :-X  donderdag eendenvleugels, lekker vet, niks bijzonders en de dag ervoor een kipkarkasje met spiervlees en een eitje volgens mij  :-\ :-\
Door charmed
#1982491
Nynke F schreef: Helaas, nog niks  :-\ :-\  dus nu eet ie een beetje paté met veel zalmolie en een beetje konijnenvlees en een Rimadyl. Straks weer naar buiten, ik ga pas naar bed als hij gepoept heeft !!

Nee Ine, omdat ik zalmolie in huis heb heeft ie geen parafine meegekregen !

Ze vond het heel bijzonder dat we met zo'n grote groep verschillende honden gewandeld hebben zonder geruzie tussen de honden  :) :)
Arme Jeppe, ik had er vorige week ook eentje die kon er niet afkomen, die had een heel dik stuk ontlasting voor de ingang zitten. Ik heb haar bij elke maaltijd een lepel olie gegeven, en uiteindelijk is het toen 's nachts er eindelijk uitgekomen. Sterkte met Jeppe, hoop dat ie snel zal poepen!
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#1982497
Nynke F schreef: hij ligt nu diep te slapen maar ik ga hem toch maar even wakker maken voor een rondje  :-\ :-\
Als je nu niet te ver gaat wacht ik nog even met afsluiten....misschien gaat iedereen opgelucht slapen.
Maar zoals ik lees heeft Jeppe er niet zoveel moeite mee...
Door Nynke
#1982510
de Meiden schreef: Als je nu niet te ver gaat wacht ik nog even met afsluiten....misschien gaat iedereen opgelucht slapen.
Maar zoals ik lees heeft Jeppe er niet zoveel moeite mee...
helaas, nog steeds niks  :-\ :-\  Ga maar lekker slapen meis !!  Ik ga zo de pjoeter uitzetten en me installeren op de bank met mijn boek  :-\ :-\
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#1982514
Nynke F schreef: helaas, nog steeds niks  :-\ :-\  Ga maar lekker slapen meis !!  Ik ga zo de pjoeter uitzetten en me installeren op de bank met mijn boek  :-\ :-\
Shit !!

Rustige nacht...
Door Buran en Co
#1982524
de Meiden schreef: Shit !!
Rustige nacht...
Ja, daar is het op wachten nu  :biggrin2:

Serieus, ik hoop echt dat hij nu snel zijn last kwijt zal raken, arme Jepperdepep. Dikke knuffel aan hem!! En neem er zelf ook een!!

:-* :-* :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door