Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lonaa
#1981654
Heb de foto's gekregen net.
Dit is d'r schouder, daar waar het rondje (mooi he?) omheen staat is het schoudergewricht. Aan de 'bovenkant' (de kom) kan je zien dat die rand niet helemaal scherp is.

Afbeelding
#1982011
Dankjewel allemaal.  :-*

Sally heeft afgelopen nacht bij me in bed geslapen, de narcose heeft een flinke inpact gehad. Ze was zo mak als een lammetje, met alles.
Ze slenterde een beetje achter me aan voor haar laatste plasrondje.

Vanochtend zat er iets meer leven in, heb haar zo straks de trap afgetild en we zijn even wezen wandelen. Ze is nog steeds een beetje van de kaart, maar al beter te pas dan gister.
#1982115
Senta schreef: Ik heb dr verder geen verstand van maar alle dieren zullen wel anders op narcose reageren denk ik zo telt ook nog eens mee wat voor soort roesje ze geven.
Succes met je lieverd! Hoe gaat het nu met lopen overigens? Nog steeds hetzelfde?
Ze loopt niet helemaal soepel nee, net als anders met deze hoeveelheid beweging.
Al met al slaapt ze vooral nog veel.
Straks til ik d'r weer de trap af voor het middagrondje, even naar het park en op een bankje met haar van het zonnetje genieten. :)
#1982711
Ik merk gister en vandaag dat de narcose er goed ingehakt heeft. Het lijkt allemaal 'niet te willen', dan ligt ze op bed, wil ze haar achterpoot likken, komt overeind, en dan halverwege die beweging stopt ze, en legt ze zich weer neer.
Het valt me ook op dat ze veel 'gestrekt' ligt, op haar zij, in plaats van lekker opgekruld.

Na anderhalve dag laat ze me ook al merken dat ze aan de korte lijn helemaal niet leuk vind, ze begint nu al ongeduldig te worden.

Verder is ze de afgelopen 2 dagen nog steeds net zo mank als altijd. Vandaag had ik voor het eerst het idee dat het niet zo erg was als de afgelopen 2 weken, maar zoals het daarvoor was.

We wachten dus rustig af. :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door