Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Elvira
#234076
Zingaro was donderdag avond hijgerig en ging steeds boven op je voeten zitten. Vrijdagochtend ben ik met hem het bos in gegaan. Je hoorde duidelijk het vuurwerk, maar hij reageerde totaal niet. Ik heb hem daarna naar vrienden gebracht. Zij wonen 1 straat verder, maar hebben voornamelijk bejaarden als buren, terwijl bij ons voor de duur alle jeugd uit het dorp rotjes aan het afsteken is, van 10 uur in de ochtend tot ver na 12-en. Ik heb hem daar gebracht en hij ging meteen spelen met hun golden (Quinten). Hij heeft heel de dag gespeeld en Quinten heeft zijn oren uitvoerig gewassen (doet hij normaal nooit). Hij reageerde totaal niet op knallen. 's-avonds zijn we er ook naartoe gegaan. Om 11 uur hebben we ze allebei nog eens uitgelaten. Quinten likte steeds aan Zingaro's oren (het leek wel of hij in z'n oren fluisterde dat hij niet bang moest zijn). Hij was een beetje onrustig buiten. Binnen totaal geen last meer. Vorig jaar heeft hij de hele dag lopen hijgen en voor m'n voeten gelopen. Volgend jaar mag hij weer naar z'n vriendje, die zo lief voor hem was.

Barfplaats wordt gesponsord door