Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Natasja*
#1982170
Gaat dit over Jimmy, die altijd achter het rood/wit geschilderde hek staat boven aan de dijk? Dat is Benthe haar grote vriend, iedere ochtend als we voorbij lopen, gaat ze kijken of hij er is (meestal niet, is hij al met de baas mee aan het werk)...

Ik hoorde het vorige week van je vriendin, vreselijk dat hij zo snel achteruit gaat...  :'( :'(
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#1982300
*Natasja* schreef: Gaat dit over Jimmy, die altijd achter het rood/wit geschilderde hek staat boven aan de dijk? Dat is Benthe haar grote vriend, iedere ochtend als we voorbij lopen, gaat ze kijken of hij er is (meestal niet, is hij al met de baas mee aan het werk)...

Ik hoorde het vorige week van je vriendin, vreselijk dat hij zo snel achteruit gaat...  :'( :'(

Ja Natasja, die Jim is het. Als ik aan hem denk schieten de tranen in mijn ogen.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#1992277
Eergisteren is mijn vriendin voor controle naar de DA geweest. Er is bloed afgenomen en de uitslag is niet best. Jim heeft een lymfoom in maag/darm en de nieren en lever zijn ook aangetast. Hij heeft het zwaarste middel tegen de diarree gekregen. Bah, wat een ellende allemaal.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door