Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door mcSnurk
#1941494
de radio stond al aan. Alhoewel ik natuurlijk een kletsprogramma kan proberen ipv muziek :biggrin2:Daar had ik niet zo bij stilgestaan :-[. En iets van kalmerende middeltjes is hier geen optie, 99% kans dat dat misgaat :(.

Inmiddels ben ik me door het thema verlatingsangst heen aan het googelen, en dan voornamelijk verlatingsangst wegens medische problemen. (Omdat het meeste wat bij gewone verlatingsangst staat hier niet van toepassing lijkt). Maar ik kan er niet echt  veel over vinden. Iemand misschien een linkje? ???
Door mcSnurk
#1945083
even extra gelet op dingen in- en rondom huis doen zonder hond er met de neus bovenop, en vandaag een tijdje alleen gelaten. Van te voren een wandeling van meer als een uur, daarna een Kong, en voor eerste poging met vlag en wimpel geslaagd, voeten zijn droog!
Door mcSnurk
#1971983
update:
het voetenprobleem is nog steeds weg 8). Ik ga er van uit dat het een gevalletje 'opfriscursus hoe blijft een nette hond alleen thuis' was. Mogelijk mede veroorzaakt door op dat moment een dip in de ziekte, en de tijd van het jaar met eeuwig natte modderpoten. Maar in ieder geval worden de poten alleen nog maar gebruikt om op te lopen :D
Door Lil
#1972434
Wat goed! Hier een automutilant. Zo gekregen. Het is veeeeeeeeel minder, maar ik krijg het niet weg... Ze doet het trouwens niet als ze alleen is maar als ze stress heeft/ bang is en dat is ze helaas nogal snel (ook al minder, maar of ik het nog weggenomen krijg...)
Door mysmoothcollies
#1972635
Een DAP verstuiver wil ook nogal eens helpen en de radio idd. Daarnaast is de Mooncolar minder stressig dan een gewone harde kraag. Indien nodig zou ik hem gewoon omdoen wanneer je thuis bent en de kraag er positief intrainen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door