Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door May Linn
#1918399
Thnx allemaal, zal I-my de beterschapswensen doorgeven.
Ze heeft er weinig last en laat ook het verband mooi zitten.
Wel is het voor ons goed opletten dat de staart nu juist door het verband niet extra stoot of zweerplekken eronder krijgt.
Dan gaat het er gewoon af, zonder geneest het ook maar dit is meer om te kijken of het ook een beetje recht kan genezen.
Ze zal later geen last van hebben, hoogstens een rare staart. Maar met bewegen moet dat geen probleem zijn.
**Jolanda** schreef: Ach jee, arme I-Me.

Hopen dat het snel geneest en haar krul terugkomt ;)

Het is wel een pechvogel he. :-\

Even voor de zekerheid he...want het zit me niet lekker en blijf het me afvragen:
Het kan toch niet door 1 van mijn honden zijn gekomen he? Die hebben toch beide geen aandacht aan I-Me gegeven ??? ...als je dat vermoeden wel hebt moet je me dat wel zeggen ;) Dan kan er iets geregeld worden ;)
Ah nee joh, ik heb niets raars gezien tijdens de wandeling. De enige die haar omver liep was Sqylls, maarja dat doet ie vaker.
Komt wel weer goed, ik schrok er alleen wel erg van dat dat zo kon zonder dat we het gemerkt hadden.
Ben nu wat meer gerust gesteld dat het wel weer gewoon goed komt  ;)
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1918432
Ik mag er eigenlijk niet om lachen, maar het lijkt wel een rotje haar staart zo:
Afbeelding

Afbeelding
Vooral als ze hem de lucht insteekt is geen gezicht, my little fire cracker  :)
Maar voor nu gaan we er maar vanuit dat het gaat helpen.
Door Alba
#1919373
Achgut, wat een pechvogel is ze! Het staat wel heel schattig hoor, dat verbandje. Ik hoop dat het snel heelt, geef haar maar veel knuffels!
Door _Sandra_
#1919570
Beterschap I-Me!!!

Zit goed ingepakt zie ik... kijk wel dat ze niet te veel met de staart tegen de muur of andere dingen aan mept.
Door zurca
#1919591
Ach wat sneu....hopelijk geneest het gewoon goed en kan ze straks haar staart weer fier in de krul dragen :-*
(Ik vind haar toch zo'n ontzettend leuk hondje! :smitten: :smitten: )
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door