Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Senna99
#1910470
Vanmorgen bij de wandeling begon Raiko in eens heel erg met zijn oren te klapperen. En meteen een scheve pet op: hij hield zijn rechteroor helemaal plat. Duidelijk dus dat er iets in zat. Eerst zo gekeken, maar zeg niets. Gelukkig waren we bijna thuis. Bij thuiskomt meteen Raiko's oor weer bekeken dit keer met een zaklantaarn er bij. Maar ik zie er helemaal niets aan. Paar oordruppels er in gedaan, maar hij blijft schudden en zielig zitten met zijn ene oor op half zeven.
Wat kan ik nog meer doen?
Gebruikersavatar
Door Senna99
#1910488
Ja, mag er wel aankomen. Ik had het al een beetje gemasseerd inderdaad. Hij gaat dan wel een beetje diep brommen. (Niet grommen, maar zo'n diep brommend geluid). Doet ie ook altijd als ik zijn oren gewoon schoonmaak. Ik weet nooit of ie het dan juist irritant vind of dat het een teken van verlichting is.
Net lag ie even rustig, maar begint nu alweer met z'n oren te klapperen.
Door Happy Tail
#1910702
even in de gaten houden; kan zo maar een ontsteking gaan worden

hier hebben we ook een bijna chronische oorpatient en die vind dat masseren net zo lekker. gaat ie ook van brommen. We houden het nu onder bedwang met puur oor en ik merkte dat hij reageeert op kip: dus dat krijgt hij ook niet . granen (koekjes) zijn helemaal taboe
Gebruikersavatar
Door Senna99
#1910976
Angelique schreef: Ik zou er even in laten kijken :)
Ja, ga ik ook doen hoor.  :) Als ie morgen nog wat klappert.
Was ik al meteen wel van plan, maar goed omdat het vandaag zondag is.
Maar ik heb het idee dat het beter gaat. Paar keer zijn oren gemasseerd en even gedruppeld. En hij klappert nu echt minder.
Bedankt allemaal voor de reacties! En anders morgen ff naar de DA  :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door