Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#1901530
Max heeft dit ook gehad recent. Volgens de da heerst er een virus.
Na 3 dagen was het gelukkig over, ik heb hem kindigest gegeven en een dag laten vasten. Daarna kipfilet gekookt, het kookwater gegeven en pas daarna de kipfilert. Die arme knul hield echt helemaal niks binnen, maar was verder wel vrolijk en zichzelf. Hij deed de 2e dag al weer een poging tot stelen van voedsel. ::)

Beterschap voor je meiske.
Door Suzanne
#1903144
Hajjooooo  tantus en andere mensu!


Fannacht is baasje gekomu, heef mij mee uitgenomen. Snapte niet, maar wel poep gedaan buiten. Toen ging baas weer slapuh?? :confused1:

Nou ja, ikk ook slapuh dan maar.....  :-\

Fanmorgen fautje hejemaaj blij..... dan ikke ook blij.

Toen fautje uit werk kwam, fautje weer blij.... dan ikke ook blij.. ikke meteen mee uit, ofer gras gerold; so blij joh! Foelde me so goet.. nie gepoept trouwens.
Dan met fientjes erbij nog wandeling gemaakt... weer door gras gerold; nog steeds blij  :wiggle:

Toen heppik door poep van groot beest gerold.. frautje efen niet blij, toen frautje lachen.
Kan ook allus doen he? Wor toch nie boos die mefouw... heef fordelen.

Knuffels fast geholpen fan jullie... ben weer hejemaaj 't dametjuh. Wordt fast vannacht nog weer naar buituh gebracht.. for de sekerheid ofso?

Nou, ga weer leuk dor hooj...daaaaag!

Guinnie
Door Suzanne
#1903707
Bernie schreef: Dan krijg je van mij nog een extra knuffel Guinnie, voor de zekerheid! :-* :-*
Dankewel!

Ikke nou lekker slapuh...dagdag... fertel morge wel ferder...

Guinnie
Door Suzanne
#1904570
Hoi,
Weer schoon vanochtend, dus we hebben 't gered ;-)

Ontlasting is nog niet optimaal, maar wel weer buiten ;-)

Ik blijf nog even probiotica en nog 2 dagen okugest geven.

Groetjes,
Suzanne

ps.. ben ZO blij dat het maar een virusje was!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door