Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door zurca
#1898096
Heeft Boomer het al op? At ze het gewoon?
Wil het voor Tous en Ziggy ook aanschaffen na die "er zijn echt geen giftige stoffen vrij gekomen maar eet vooral geen groente v/het land brand" ::)
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1898098
zurca schreef: Heeft Boomer het al op? At ze het gewoon?
Wil het voor Tous en Ziggy ook aanschaffen na die "er zijn echt geen giftige stoffen vrij gekomen maar eet vooral geen groente v/het land brand" ::)
ja ze at het gewoon op, zat door een eitje  :)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1898101
zurca schreef: Heeft Boomer het al op? At ze het gewoon?
Wil het voor Tous en Ziggy ook aanschaffen na die "er zijn echt geen giftige stoffen vrij gekomen maar eet vooral geen groente v/het land brand" ::)
Het smaakt naar blubber en de meeste honden vinden dat niet vies :biggrin2:
Door zurca
#1898128
MarijeEnBoomer schreef: Ik wil het zelf ook gaan proberen maar moet eerst even moed verzamelen  :biggrin2:
Whahaha...
Ik had dus ook bedacht dat wijzelf ook best zo'n kuurtje konden doen...maarre...blubber?! Mmmm denk dat wij aanzienlijk meer moeite met blubber hebben dan de honden ::) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1898134
zurca schreef: Whahaha...
Ik had dus ook bedacht dat wijzelf ook best zo'n kuurtje konden doen...maarre...blubber?! Mmmm denk dat wij aanzienlijk meer moeite met blubber hebben dan de honden ::) :biggrin2:
gelukkig staat er dat je het met spa water moet doen en dat heb ik niet in huis dus ik heb uitstel tot ik het in huis heb  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1898188
MarijeEnBoomer schreef: Ik wil het zelf ook gaan proberen maar moet eerst even moed verzamelen  :biggrin2:
Smaak valt best mee :-X  Maar je zit naderhand nog 3 uur zand te vreten :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1898212
MarijeEnBoomer schreef: Of dit nou een goed bericht is  :-\ :biggrin2:
Voor dezelfde centen de tandjes goed gepoets :biggrin2: En voor de rest moet je maar wat over hebben voor een van binnen blinkend schoon lijfje :biggrin2:
Door Nynke
#1898416
Angelique schreef: Smaak valt best mee :-X  Maar je zit naderhand nog 3 uur zand te vreten :biggrin2:
als je het heel goed naspoelt met een paar glazen water valt dat best mee  ::) ::) ::)
Door Lizzy
#1898424
Ik heb je topic uit de bar weggehaald.

Groene leem vind ik persoonlijk niet zo zanderig smaken als Schindele's mineralen. Je kunt het prima in een glas water doen en het opdrinken. Vind ik dan he.

Biscuit krijgt het momenteel ook. Omdat die gifwolk ook over Z'meer is gewaaid. Pinkel en Linga geef ik Schindele's mineralen omdat dit milder werkt. Honden met nierproblemen schijn je namelijk geen groene leem te moeten geven.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door