Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door 202Spots
#1894844
Ik had van de week spirulina tabletten gekocht omdat ik geen poeder zag.
Ik heb er toen 10-12 door de helft gebroken omdat ik dacht dat 'n half tablet wel genoeg is.
De halve tabletjes in 'n plastic potje gedaan en dat stond nog op de aanrecht..
Keeper had al 'n halve tabletje opgevreten terwijl ik ze aan 't halveren was, en ik stond eigenlijk wel verbaasd dat ie 't zo lekker op knabbelde..
Maar nu had ie dat potje van de aanrecht gemieperd en op de grond geschoven, en de Sprinkhaan heeft natuurlijk gelijk haar tanden er in gezet on 't dekseltje eraf te schroeven..
Hub zag 't stukkende en inmiddels lege potje op de grond en vroeg aan me wat of er in had gezeten.... ::)
Ik heb geen idee of de hele familie er van heeft gevroten..of dat er 1 alles naar binnen heeft gewerkt
Mijn vraag is dus...kan 10-12 spirulina tabletjes kwaad doen?
Veel drinken denk ik,want 't is natuurlijk aardig zout...en verder nog ergens voor uit kijken????
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1895293
had Lil dat laatst ook niet dat de honden een verpakking spirulina hadden gebietst?
de daders hadden zeer groene ontlasting :biggrin2: , maar verder geen bijwerkingen....
#1895294
lauraV schreef: had Lil dat laatst ook niet dat de honden een verpakking spirulina hadden gebietst?
de daders hadden zeer groene ontlasting :biggrin2: , maar verder geen bijwerkingen....
dat was volgens mij chlorella......
Gebruikersavatar
Door Riek
#1895364
202Spots schreef: Alles loopt en leefd nog...dus zal wel meevallen.
pjieuw,  opluchting.

Ik heb geen idee wat spirulina doen, ook niet in een overdosis dus.

Sterkte met het boevenspul.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door