Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1899116
Voor mij in mijn situatie en de situatie waarin Duzi bij mij leeft is het de beste oplossing. Niet de goedkoopste of de simpelste wel de beste.

Ik ben wel benieuwd als ik met dit verhaal bij jou was gekomen Dorethea was je daar in mee gegaan of had je mij iets anders geadviseerd.

Het enige wat nog ff afwachten is.. is of hij nu echt onvruchtbaar is. Hij is  jong gesterilliseerd om de productie voor te zijn, hij is doorgespoeld maar ik wil wel graag nog een check over een week of 2 of ben ik dan een muts????

Ik heb nu een loopse teef in huis waar hij nog weinig intresse voor heeft.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1899155
yvette_van_alert schreef: Voor mij in mijn situatie en de situatie waarin Duzi bij mij leeft is het de beste oplossing. Niet de goedkoopste of de simpelste wel de beste.

Ik ben wel benieuwd als ik met dit verhaal bij jou was gekomen Dorethea was je daar in mee gegaan of had je mij iets anders geadviseerd.
Ik zou daar wel in meegaan. Ik ben geen voorstander van vroeg castreren. En verder heb ik gezien dat mijn hond heel angstig werd voor vreemde mensen en situaties toen hij een implantaat had. Ik vind een castratie dan ook niet voor alle reuen een uitkomst.
Maar er zijn ook mensen die denken dat je door een sterilisatie ook lastige reuenproblemen zoals weglopen en agressie op kan lossen. Dan leg ik wel uit dat dat niet zo is en dan gaan ze vaak toch voor een castratie.
Het enige wat nog ff afwachten is.. is of hij nu echt onvruchtbaar is. Hij is  jong gesterilliseerd om de productie voor te zijn, hij is doorgespoeld maar ik wil wel graag nog een check over een week of 2 of ben ik dan een muts????
Nee hoor, zou ik ook doen.
Door Marjet
#1899449
yvette_van_alert schreef:Daarnaast ja je geloofd het niet... heeft 1 van mijn herder reuen ooit op Bussloo een bulldog gedekt. Die mensen liepen met een teef op HET MOMENT op Bussloo want ze wilden zo graag een nestje. Ik liep daar met mijn herder die al eerder gedekt had en een stel vriendinnen en voor ik het wist zat hij er op vast. Hij dacht vast... o o  dit mag vast niet dus ik moet snel wezen. Woest was ik! Dat overkomt me nu niet meer  :D 
Ik ben zo nieuwsgierig of je ook weet of dat een succesvolle dekking was. En wat DAAR dan uit is gekomen!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door