Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door danielle1980
#221314
kunnen jullie me even vertellen waar ik dat kan kopen?
bij de tuinen?
drogist?

en hoe heet t dan.

is toch goed voor diarree bv???


namelijk pupkopers vraagt t nu op msn en kan t even zo snel niet vinden!
Gebruikersavatar
Door Nitus
#221326
Het heet meestal ook pro-biotica, en in de meeste natuurvoedingswinkels kun je het kopen, sommige drogisten hebben het ook en de tuinen denk ik ook wel. het is goed voor de darmflora en helpt soms ook bij diaree.
Door danielle1980
#221328
Nitus schreef: Het heet meestal ook pro-biotica, en in de meeste natuurvoedingswinkels kun je het kopen, sommige drogisten hebben het ook en de tuinen denk ik ook wel. het is goed voor de darmflora en helpt soms ook bij diaree.
ok bedankt voor je sneller antwoord
Door Lizzy
#221734
JaDi74 schreef: Okugest werkt ook goed bij diarree
Heeft het goed geholpen bij Cujo?

Okugest werkt erg goed wanneer honden misselijk zijn, diarree hebben, over moeten geven doordat ze bijv. geveld zijn door een virusje of door verandering van voedsel.

Het is eigenlijk een homeopathisch mensen-middel, maar voldoet ook perfect bij honden met dezelfde klachten! Ik zou niet weten wat ik zonder dit middel moest... het werkt ook echt waanzinnig goed bij buikpijn en krampen als gevolg van 'de slinger' (diarree).
Door Jacqueline74
#221789
Lizzy schreef: Heeft het goed geholpen bij Cujo?
Het heeft perfect geholpen, ;)we hebben de eerste paar dagen het eten een minuutje gekookt en probiotica en okugest gegeven. Nu weer rauw maar kleine porties en we hebben weer vaste ontlasting! ;D Dus wij zijn er echt blij mee ;)
Door Jacqueline74
#221975
danielle1980 schreef: altijd handig om in huis te hebben ;)
Ja ik zou het ook niet meer willen missen. Als ik zie dat mijn ventje hierdoor toch nog vrij snel is opgeknapt zonder antibiotica of een stopkuur van de dierenarts! Ik ben zo blij dat het ook op een normale manier kan. Dus als het bijna op is ren ik gauw weer naar de apotheek om een nieuwe verpakking te gaan halen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door