Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Riek
#1924162
Ik heb net even gebeld met de assistente.
En ik dacht het al...ik moet wat meer geduld hebben.
Meestal gaan ze pas na ee ndag of 5/6 het pootje een beetje belasten, de grond aantippen of zo.
En het kan zomaar dat ze pas na 6 weken haar pootje weer helemaal belast.
Maandagochtend hebben we de eerste controle afspraak, dus dan wordt ze ook weer even bekeken.
Die afspraak stond sowieso al gepland.
Gebruikersavatar
Door kira
#1925822
Ze gaat dat pootje vast binnenkort gebruiken. Wel het voetzooltje en voetje steeds op 90 graden met je handpalm zodat het geen spitsvoetje wordt Riek. Sterkte voor jullie 2.
Gebruikersavatar
Door Riek
#1925968
kira schreef: Ze gaat dat pootje vast binnenkort gebruiken. Wel het voetzooltje en voetje steeds op 90 graden met je handpalm zodat het geen spitsvoetje wordt Riek. Sterkte voor jullie 2.
Bedankt, goed dat je dat nog even zegt.
Ik aai haar al steeds onder dat voetje, om het een beetje te stimuleren.
Maar dat van die 90 graden had je geloof ik ook al gezegd, maar dat was ik vergeten.
Ga ik dus gelijk mee beginnen.

Ik kom net thuis en madam kwam er zowaar aanlopen opm me te begroeten.
Alweer een stapje voorwaarts.
Gebruikersavatar
Door kira
#1927886
Vandaag was volgens mij controle dag?

Mooi dat ze je al weer kwam begroeten. Zet hem op Femke, maak het vrouwtje blij.
Gebruikersavatar
Door Riek
#1927960
Vanmorgen zijn we op controle geweest. De wond zag er goed uit.Er zat 1 hechtinkje in die is verwijderd.
Ik vind zelf ook dat ze weer lekker vrolijk is.
Ze komt steeds meer van haar kussen af.
Vanmorgen is ze 2 x naar de waterbak gelopen.
Al met al was de da tevreden en ik niet minder.
Nu gaan we vrijdag nog een keertje op controle. De da gaat daarna 3 weken op vakantie, voor mijn gemoedsrust en hij vind het zelf ook wel prettig om haar daarvoor nog even gezien te hebben.
Ze hipt nog wel op 3 poten, maar dat kan dus zomaar nog 6 weken duren.
Ze kan wel haar spieren gebruiken.
Gebruikersavatar
Door Riek
#1928449
Ik heb het vorige week wel met hem gehad over fysio, maar vooralsnog lijkt het niet nodig.
Nu heb ik wel een aantal oefeningen gehad van Kira.
Nu kan ze nog niets, maar als ze weer wat meer kan, dn wil ik daar mee an de slag gaan.
En zo nodig ook door naar fysio.
Vrijdag kan ik het nog even aankaarten daar.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door