Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1873125
- omdat hij alleen maar naar buiten wil
- hij loopt van tevenplasje naar tevenplasje
- hij me naar elke boom toerukt
- hij nog aanhankelijk is geworden
- zijn oren verstopt zitten met.. (laten we maar hormonen zeggen)

Zijn gedrag is dus wel versterkt. >:(

Nou, voor zover ik weet duurt het maar een week of 2 :(
#1873396
Bij Fido heeft het 6 weken geduurd voordat hij optimaal werkte, maar het wachten is beloond. Hij werkt super. Alle dingen die je hierboven beschrijft had ik met Fido grotendeels ook, maar nu helemaal niet meer.

Het enige nadeel wat ik bij Fido ondervind is dat hij na het implantaat af en toe urine verliest. Dus als het implantaat gaat uitwerken moet ik echt even goed bedenken wat ik ga doen. Het was nl mijn bedoeling om 'm definitief te castreren wanneer mijn ervaring met het implantaat positief zou uitwerken. En nu ga ik daar toch wel over twijfelen.
#1873633
Ik ben dan ook heel benieuwd hoe een en ander zal gaan als de chip goed werkt. Net heerlijk een goed uur door de sneeuw geploeterd, hier is een gebiedje waar ze heerlijk los mogen lopen. Volgens mij wordt Rosco wel moe van zichzelf ;D Hij ligt nu heerlijk voor pampus. Dit is de 4e dag nu, maar ik merk nu nog geen verbetering. Ben benieuwd hoe lang dit bij hem duurt.

En als het werkt, dat natuurlijk straks de keus, nog een chip of echt castreren. Ik weet het werkelijk nog niet.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door