Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Nitus
#218263
betty schreef: en van de schildklier?
Wij hebben Nitus z'n schildklier laten testen bij Atjo Westerhuis en hij vond het heel belangrijk dat hij nIEts gegeten zou hebben, zelfs geen klein beloninkje, omdat dat de waardes zou beïnvloeden.
Door betty
#218265
Hoi,
Moet ze navragen of de TLI is uitgevoerd en moet ze die dan alsnog laten doen?Het is moeilijk om aan te tonen of hy diaree heeft omdat hy by de geiten leeft.
Groetjes betty
Door betty
#218281
Ja ik weet het.Ze zit met haar handen in het haar dus misschien zit hy ondertussen al wel apart.Kan hy als hy problemen heeft met de alvleesklier of schildklier diaree hebben,is dat een symptoom?
Groetjes Betty
Gebruikersavatar
Door Hitam
#218283
Alvleesklier moet hij diarree hebben, schildklier niet. Als hij keurig nette, niet te grote stevige drollen maakt is de kans dat hij last heeft van zijn alvleesklier wel heel erg klein.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#218751
Hm, dan krijgt hij die medicijnen voor niets. Geen Giardia en geen alvleesklierprobleem.
Dan is het een kwestie van door blijven zoeken tot je iets gevonden hebt. Foto´s, echo, ander voer?
Gebruikersavatar
Door Nitus
#218770
Hitam schreef: Hm, dan krijgt hij die medicijnen voor niets. Geen Giardia en geen alvleesklierprobleem.
Dan is het een kwestie van door blijven zoeken tot je iets gevonden hebt. Foto´s, echo, ander voer?
Maar zou je dat pas met zekerheid kunnen zeggen als hij zonder medicijnen geen diaree heeft? :-\ En dan bedoel ik dat eigenlijk meer voor de alvleesklier.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#218783
Klopt, het kan ook nog zo zijn dat hij zonder die medicijnen wel diarree heeft. Dat is een kwestie van uitproberen.
Maar hij werd niet dikker, dus ik vermoed dat dat het probleem niet was.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#218799
Hitam schreef: Klopt, het kan ook nog zo zijn dat hij zonder die medicijnen wel diarree heeft. Dat is een kwestie van uitproberen.
Maar hij werd niet dikker, dus ik vermoed dat dat het probleem niet was.
Ja, dat is ook weer waar.
De reden dat ik die opmerking maakte was dat die hond na 1 week was gewogen en niet was aangekomen (1 pound afgevallen), maar er staat niet bij vanaf wanneer hij die medicijnen krijgt? Dus dacht ik dat het misschien handig was om dit toch even te vermelden. :-\
Door betty
#218807
Hoi,
Nou we zitten natuurlijk met een tyd verschil van 6 uur maar ze zou vandaag de da bellen en gelijk vragen over de TLI-test en nuchter zijn,dus ik ben benieuwd.Jullie horen het nog!tenminste als ik natuurlijk wat hoor.
Groetjes Betty
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door