Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Gertruida.
#1864567
Heel klein beetje hoop mogen we hebben , Sylke drinkt wat en heeft gisteravond een klein beetje vlees gegeten en dat is er in gebleven , ze heeft ook geplast  dus  klein beetje hoop . Rosa kan er niet naar toe wij zijn ingesneeuwd  er kan hier geen auto de weg op , vanavond bellen we weer .
Door Truus
#1864652
gertruida schreef: Heel klein beetje hoop mogen we hebben , Sylke drinkt wat en heeft gisteravond een klein beetje vlees gegeten en dat is er in gebleven , ze heeft ook geplast  dus  klein beetje hoop . Rosa kan er niet naar toe wij zijn ingesneeuwd  er kan hier geen auto de weg op , vanavond bellen we weer .
Wellicht ook maar beter anders maakt ze zich alleen maar druk en lijkt me niet goed voor haar. Was er maar een webcam he ;)
Sterkte.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1864788
gertruida schreef: Heel klein beetje hoop mogen we hebben , Sylke drinkt wat en heeft gisteravond een klein beetje vlees gegeten en dat is er in gebleven , ze heeft ook geplast  dus  klein beetje hoop . Rosa kan er niet naar toe wij zijn ingesneeuwd  er kan hier geen auto de weg op , vanavond bellen we weer .
kleine stapjes vooruit is ook vooruitgang!!
fijn!
Door Ine
#1864892
Truus schreef: Wellicht ook maar beter anders maakt ze zich alleen maar druk en lijkt me niet goed voor haar. Was er maar een webcam he ;)
Sterkte.
Onze da heeft een webcam staan bij de opgenomen honden/katten. De eigenaar van die hond/kat krijgt een persoonlijke inlogcode en kan zo naar zijn eigen hond/kat kijken.
Dat zou voor nu bij Sylke ook fijn zijn geweest.
Alweer een dag voorbij Guurt en het gaat alweer ietsje beter, we blijven hier duimen voor je kleine dame. :-*
Door Kinnie
#1865398
Wat fijnd at het beter gaat met Sylke!! De duimen blijven daarin hoor!  :-*

Ik bedenk me net, ik h zelf ook geen galblaas meer, maar ik hoef nergens rekening mee te houden.... Ook mijn bloedwaardes zijn niet afwijkend. Maar dat verschilt misschien per persoon/dier
Door Gertruida.
#1865550
Sylke doet het zo voorspoedig dat de da  er versteld van staat , hij zegt er zal toch geen addertje onder het gras zitten . Ze eet wat vlees , plast , drinkt en is blij  als ze de da ziet . Morgen weer bloedonderzoek  dus we wachten weer af .
Door Nynke
#1865615
dat klinkt goed Guurt !!!  Jammer dat jullie niet naar haar toe kunnen, maar de boodschappen van de DA zijn erg positief !!!!
Door Truus
#1865650
gertruida schreef: Sylke doet het zo voorspoedig dat de da  er versteld van staat , hij zegt er zal toch geen addertje onder het gras zitten . Ze eet wat vlees , plast , drinkt en is blij  als ze de da ziet . Morgen weer bloedonderzoek  dus we wachten weer af .
Wat een geweldig goed nieuws :D !!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door