Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Francisca
#216617
JaDi74 schreef: Ja we hebben ook fytomix in huis. Dat zullen we hem dan ook gaan geven en dan gewoon zijn normale portie?
Hij krijgt nu kip met rijst? Evenveel als zijn kvv portie? Gewoon langzaam opbouwen denk ik. Je zou eventueel gekookt water over de kvv kunnen doen en dat dan afbouwen.
Door Jacqueline74
#216658
Hij begint nu echt op te knappen. ;D Hij krijgt weer honger. 8)

Hij heeft evenveel kip/rijst gekregen als hij normaal aan kvv krijgt. Nu geven we maar een bakje biogarde want dit is ook zielig. Zouden we anders iets meer kip/rijst moeten gaan geven? Want hier zitten volgens mij heel weinig voedingstoffen in? :P

Dinsdag heeft hij niks gegeten, woensdag 1 witte boterham, en 's avonds een klein beetje kip/rijst. Donderdag 2 keer 375 gram kip/rijst en een bakje biogarde met rosvicee stop. Vanmorgen 375 gram kip/rijst en dan nu een bakje biogarde.

Jacqueline
Door yalla
#216687
Goh Jacqueline, ik lees dit nu pas. Wat een ellende allemaal voor jullie en wat rot voor Cujo. Gelukkig heb je genoeg ondersteuning wat te doen. Ik kan je alleen morele ondersteuning bieden. Veel sterkte!
Door Francisca
#216696
Gewoon voorzichtig opbouwen. Ik ben bang dat als je teveel gaat geven Cujo weer aan de race gaat. :-\ En dat is niet de bedoeling, toch? ;)
Gebruikersavatar
Door Nitus
#216708
Sunshine schreef: Gewoon voorzichtig opbouwen. Ik ben bang dat als je teveel gaat geven Cujo weer aan de race gaat. :-\ En dat is niet de bedoeling, toch? ;)
Ja, dat denk ik ook, nou niet ineen keer teveel gaan geven, een paar daagjes rustig aan lijkt me een beter idee ;). Beterschap :)
Door Jacqueline74
#216717
Ja maar volgens de dierenarts moesten we drie dagen alleen maar kip/rijst geven :o ::).

Maar volgens mij heeft mijn ventje nu gewoon honger :( ,dus vraag ik me af mag hij nog steeds alleen maar 2x 375 gram kip/rijst. Of kunnen we een beginnen met een klein beetje Bibi of iets anders zodat zijn honger gevoel een beetje gestopt wordt. Een appeltje geraspt of zo? Misschien is dit beter dan nu al bibi te gaan geven.

Wat een hoop vragen eigenlijk hé maar ik wil gewoon het beste voor Cujo zonder hem ziek te maken. ;)
Door Francisca
#216735
Het is moeilijk, ik weet er alles van met een hond die ook gevoelige darmen heeft ;) en ook nog niet op gewicht is :P maar ik zou toch voorzichtig zijn. Dan maar een beetje honger. Geraspte appel kan wel trouwens.
Door sandra1
#216746
Blijft lastig de een zegt dit de ander dat. In ieder geval voorzichtig weer opbouwen en dan meerdere malen per dag een heel klein beetje voer geven. En dat langzaam afbouwen tot 2 maal daags.

Sterkte Sandra
Door Jacqueline74
#217273
Even weer een update, vanmiddag lekker gewandeld in het park de ontlasting was redelijk vast. Maar waarschijnlijk is het toch nog iets teveel geweest want hij ligt al de hele middag te slapen. Geen eettrek nou dan niet. Verder weer aan het opknappen en het wordt weer steeds meer ons ventje.

Bedankt iedereen voor alle lieve reacties en het meedenken. We hopen dat hij gauw weer 100% de oude is.

Jacqueline
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door