Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door sylvia
#215400
Lizzy schreef: Die ken ik.... Mag ik het eerlijk zeggen? Ik vind het troep met een grote T! (die voorhuidcleaner van Specicare). Ik heb het op mijn hand gespoten (altijd eerst zelf ff proberen is mijn motto) en het brand als de hel. Nee, voor mij geen voorhuidcleaner!
ik heb er altijd de reuen mee gedaan en nooit een probleem hoor , alleen als het koud was vonden ze het niet fijn.
Ik heb het ook zat op mijn handen gehad en bij mij brand het dus helemaal niet.
Het helpt perfect maar het is ook niet de bedoeling dat je het er een paar keer per dag in doet.
Als die piemels er bijna afbranden zoals jij zegt dan denk ik dat ik toch al wat drama had moeten meemaken.
Het is overigens wel het enige spul wat helpt (tenminste ik heb nog nooit iets anders gevonden wat net zo effectief is, nu heb ik het niet nodig omdat ik geen reuen meer heb,maar zou ik weer een reu nemen dan komt eer ook weer een nieuwe fles specicare voorhuidcleaner bij)

Je kan het bij de da kopen trouwens
Door Lizzy
#215409
Ik gebruikte het ook niet meerdere keren per dag hoor ;D! Tja, ik vind het tinnuf... en het voordeel van Echinacea is ook dat je het millieu 'daaro' versterkt waardoor het minder snel terug komt. Hier al 8 jaar een reu, af en toe ff spoelen met echinacea en nergens last meer van!
Door lekker kort
#216573
Spoelen met waterstofperoxide werkt vaak ook erg goed, zo deden we dat vroeger toen al die middeltjes nog niet bestonden, als ik een trimhond op tafel heb die erg hard lekt spoel ik hem ook even uit dan is het al meteen een stuk minder.
Door Truus
#216795
Fritz schreef: Spoelen met waterstofperoxide werkt vaak ook erg goed, zo deden we dat vroeger toen al die middeltjes nog niet bestonden, als ik een trimhond op tafel heb die erg hard lekt spoel ik hem ook even uit dan is het al meteen een stuk minder.
Waterstofperoxide prikt toch enorm op de huid? ???

Dat is een gemeen spulletje hoor, ik maakte er vroeger blonde puntjes mee in m'n haar ;)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#216948
Truus schreef: Waterstofperoxide prikt toch enorm op de huid? ???

Dat is een gemeen spulletje hoor, ik maakte er vroeger blonde puntjes mee in m'n haar ;)
als je je haarer mee doet is het iets sterker Truus ;D

goed verdunde waterstofperoxide is een hele goeie ontsmetter
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#216949
Truus schreef: Waterstofperoxide prikt toch enorm op de huid? ???

Dat is een gemeen spulletje hoor, ik maakte er vroeger blonde puntjes mee in m'n haar ;)
::) krijg je een heel bijzonder piemeltje van .... :-[
Gebruikersavatar
Door Sonja
#216997
Ivonne schreef: ::) krijg je een heel bijzonder piemeltje van .... :-[
Zie ik nou ineens voor me: die zwarte Stan met een blond piemeltje. ;D

Ik heb trouwens de echinacea maar gebruikt en geef hem vit. C. Ik zie hem niet meer lekken.
Maar ik was inderdaad niet alleen voor hem op zoek naar een goed middeltje, maar ook voor de lekkende reutjes die ik wel eens op tafel krijg. ;)
Door Truus
#217009
Sonja schreef: Zie ik nou ineens voor me: die zwarte Stan met een blond piemeltje. ;D
;D ;D ;D Die stan...is hij altijd te herkennen ;)

Het was geloof ik 3% Syl. Je kreeg er wel mooie plukjes mee 8) ;D
Gebruikersavatar
Door Sonja
#217065
Truus schreef: ;D ;D ;D Die stan...is hij altijd te herkennen ;)
Ik herken 'm toch wel hoor. Zoals Stan is er maar één! ;)
Door Truus
#217066
Sonja schreef: Ik herken 'm toch wel hoor. Zoals Stan is er maar één! ;)
Ik bedoelde meer voor een vreemde...zo van...gezocht een zwarte hond met een blond piemeltje of zoiets ;D
Gebruikersavatar
Door Sonja
#217186
Truus schreef: Ik bedoelde meer voor een vreemde...zo van...gezocht een zwarte hond met een blond piemeltje of zoiets ;D
Ach misschien is 'gezocht zwarte hond met de tandafdrukken van een boxer in z'n neus' wel voldoende?
Die boxer herken je dan weer als een bruin met witte hond met de tandafdrukken van een bouvier in z'n achterpoot. :( :-\
Gebruikersavatar
Door sylvia
#217191
Sonja schreef: Ach misschien is 'gezocht zwarte hond met de tandafdrukken van een boxer in z'n neus' wel voldoende?
Die boxer herken je dan weer als een bruin met witte hond met de tandafdrukken van een bouvier in z'n achterpoot. :( :-\
hahahahaha (sorry)
Gebruikersavatar
Door Sonja
#217197
sylvia schreef: hahahahaha (sorry)
Ja, dat zei ik ook tegen de eigenaar van die boxer: "Sorry voor die 8 hechtingen." :( :( :(
Door Truus
#217201
Sonja schreef: Ach misschien is 'gezocht zwarte hond met de tandafdrukken van een boxer in z'n neus' wel voldoende?
Die boxer herken je dan weer als een bruin met witte hond met de tandafdrukken van een bouvier in z'n achterpoot. :( :-\
;D ;D ;D Dat kan ook ja ;) ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door