Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#213945
Verdorie verdorie verdorie.....

Gisterenmiddag verrotte Pinkel ineens van de pijn. Geen idee waar het vandaan kwam. Vanmorgen naar de DA en die kwam er vrij rap achter dat haar rug (achter) zeer deed. Foto gemaakt en een overduidelijke lumbo-sacrale instabiliteit geconstateerd......

Ik baal ongelofelijk en moet dit wel even tot me door laten dringen....... En op zoek naar de geschikte homeopathische middelen. Moet ze ook glucosamine? Wat is nog meer aan te bevelen?
Laatst gewijzigd door Lizzy op wo 01 dec 2004, 12:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Binno
#213956
Is dat een soort hernia, door bvb een verkeerde beweging zoals er mij mensen ook weleens iets "in hun rug schiet"?? :-\ :'(
Arme Pinkel, geef 'm maar een extra knuffel hoor! :-*
Door Truus
#213963
O Jeetje, wat naar voor Pinkel en jullie. Het zijn weer zorgen, bah :-\
Heb je iets voor de pijn? Ofschoon Pinkel niet over z'n grens heen mag gaan met die pijnstillers denk ik.

Sterkte! En een knuffel voor Pinkel.
Door Lizzy
#213968
Hitam schreef: Dorit, voorlopig even Traumeel of Arnica voor de pijn. Glucosamine is ook goed.
Sinds gisteren krijgt ze inderdaad Traumeel.

Is het een idee om haar homeopathische middelen te blijven geven, in de toekomst? Want die spondylose-brug gaat natuurlijk nooit meer weg. Die instabiliteit zit er..... Toch? (Herniavetsem? Spondyvetsem? - ze noemen het ook wel langzame hernia, toch?).
Door Eidos
#214007
Heh gatver Lizzy, wat naar !!! Geef pinkel een lieve knuffel van me :-*... hopelijk is het met de juiste behandeling nog goed te doen voor haar en houdt ze er niet teveel last van..
Door Lizzy
#214014
Thanks lieve mensen. Ze ligt voorlopig in haar bench en heeft van de DA pijnstillers en ontstekingsremmers gekregen en ik geloof dat deze al beginnen te werken. Volgens mij voelt ze zich iets minder beroerd want ze slaapt nu redelijk rustig.... ach gossie, het was zo zielig... ze had zo'n pijn en door haar afschuwelijke verleden lijkt het erop alsof zij pijn associeert met mensen... En dat is heel verdrietig en moeilijk. Ze reageert minder goed op Leo als op mij en het lijkt erop dat ze echt denkt dat wij het haar aan doen.... :'(
Laatst gewijzigd door Lizzy op ma 29 nov 2004, 13:02, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door