Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1848615
wat vervelend allemaal..
ik zou het fietsen schrappen..
heb hier ook een hond waar we een poosje niet van wisten wat ie had, werd ook mager, stilletjes en constant diarree..
ben toen ook minder met hem gaan doen, gewoon wandelen bv...
wij zijn eruit gekomen wat ie heeft, ik hoop dat jij dat ook heel snel hier schrijven kan!
#1848863
ik heb toen ik m net had ook gedacht dat hij iets aan zn schildklier had. nou een weekendje drenthe is niet weg he?
ik heb helaas het gevoel dat dit een langdurig iets gaat worden. hopelijk heb ik het mis.

fietsen doen we idd even niet meer ivm zn futlossheid maar ik laat hem nog wel 1 a 2 uur los lopen (behalve gister dan met het weer) ik heb het idee dat hij dan even gelukkig is.
natuurlijk let ik op hem maar miss. moet we het even een weekje rustig aan doen en zien hoe dat gaat. 

ik hoop binnen kort te melden dat het met een pilletje voorbij is.
#1855381
helaas nog steeds geen uitslag van de dierenarts.
dinsdag een afspraak bij de nutuur dierenarts.
we hebben deze week erg rustig aan gedaan, we zijn maar 3 x een klein uurtje in het bos geweest en de rest max een uur aan de lijn gelopen, kleine max laat nu blijken dat hij teveel energie heeft maar job lijkt het er wel wat beter mee te doen alhoewel ik m wel mee naar huis voort moet slepen het laatste stuk. dit lijkt me absoluut niet normaal voor een jonge hond! eigenlijk worden mijn zorgen hierdoor alleen maar meer.
#1865129
ondertussen hebben we de uitslag binnen en alles is oke, belhalve dan dat hij wormen had,
wormenkuurtje er weer in (de vorige was 3 novemver).
deze week is job  ineens weer beter! hij pest de kat, kan weer aan de riem trekken en loopt weer weg! toch vreemd dat het zo in eens over is, toch? en ook dat dit niet de 1e keer is dat het er zo aan toe gaat.
wel heb ik heb nu op de lotgering gezet omdat hij dit erg goed eet en het vet is (maar stinken joh dat hij ervan doet).
zou het dan toch aan mijn voer verhoudingen kunnen liggen?
wat kan ik hem dan meer of juist minder geven?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door