Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Senna99
#1841436
Raiko heeft al een zo'n anderhalve week last van zijn oogjes. Het jeukt hem en er komt rommel uit zijn oogjes.(Geen etterige uitvloeing, het is heel erg donkerbruin).
Ik heb al van alles geprobeerd: deppen met afgekoeld gekookt water, met kamille thee, druppels similasan nr.2 , maar ik zie niet echt resultaat. Soms lijkt het wat beter te gaan, maar de dag er op lijkt het toch weer erger.De jeuk is inmiddels wel minder geworden, maar verder zie ik nog niet echt vooruitgang.

Heb ff een foto bijgevoegd. Zo als jullie zien zijn z'n oograndjes erg rood en zit er allemaal rommel op zijn oograndjes.
Ik denk dat een ritje naar de DA toch de beste optie is. Of heeft iemand nog een tip voor me?
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Senna99 op ma 13 dec 2010, 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Senna99
#1841618
Ja, ik ga morgen direct bellen. Het leek af en toe weer wat beter te gaan, en heb eerst via de zoekfunctie gekeken wat ik kon doen, maar dit kan zo niet doorgaan.
Bedankt voor je reactie!
Gebruikersavatar
Door Senna99
#1842592
Zo, ben er net weer van de DA. Ze heeft eerst gekeken of zijn traanbuisjes in de ogen misschien verstopt zaten.
Dit was gelukkig niet het geval. Ook zag ze gelukkig geen onregelmatigheden of beschadigingen op/in het oog.
Waarschijnlijk dus een lichte oogontsteking, ik heb zalf en een oogvloeistof meegekregen om zijn oogjes mee te spoelen. Binnen enkele dagen moet het nu beter worden. Als het na zeven dagen niet over is, moet ik terug komen.
Maar hopelijk gaat het hier nu snel mee over!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door