Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1835236
Bien schreef: Mogen deze honden nu weer alles zoals losrennen en spelen met soortgenootjes?
Kjell heeft er last van als ik langer dan 1½ uur (aan 1 stuk) wandel, dus dat doe ik dan ook niet meer.
Bij spelen met soortgenootjes let ik er wel op dat het er niet te wild aan toe gaat.
Met ballen gooien enz. doe ik niet meer.

Hoe oud zijn jullie honden die nu Corta RX krijgen?
Kjell wordt binnenkort 12 jaar.
Ik bedoel ondersteunt die Corta RX zo goed dat ze alles weer kunnen?
Ik zag binnen een paar dagen duidelijk verschil toen ik begon met Corta RX. Nu gaat het dus even wat minder.
Ga nu een weekje stoppen en opnieuw beginnen, kijken wat dat brengt  :)
#1835296
HannekeKjell schreef: Kjell heeft er last van als ik langer dan 1½ uur (aan 1 stuk) wandel, dus dat doe ik dan ook niet meer.
Bij spelen met soortgenootjes let ik er wel op dat het er niet te wild aan toe gaat.
Met ballen gooien enz. doe ik niet meer.


Kjell wordt binnenkort 12 jaar.

Ik zag binnen een paar dagen duidelijk verschil toen ik begon met Corta RX. Nu gaat het dus even wat minder.
Ga nu een weekje stoppen en opnieuw beginnen, kijken wat dat brengt  :)
Goh die is ervan opgeknapt zeg!! Fijn hoor, nu dus even stoppen en kijken of het dan weer beter gaat, misschien "overvoert" wbt  Corta op dit moment. Ik hoop van harte dat het werkt voor Kjell.

Hoe oud was Kjell toen je ermee begon dan?
#1835638
Bien schreef: Mogen deze honden nu weer alles zoals losrennen en spelen met soortgenootjes?

Hoe oud zijn jullie honden die nu Corta RX krijgen?

Ik bedoel ondersteunt die Corta RX zo goed dat ze alles weer kunnen?

Lijkt wel een wondermiddeltje...
Nee, aangepaste beweging; niet te gek, niet te lang.

Yuki is ruim 12 en heeft spondylose vanaf zijn 3e jaar, daarnaast eigenlijk overal artrose inmiddels.

Dus nee, hij kan echt niet meer alles wat ie ooit kon, maar dat kan mijn oma ook niet, nu ze 95 jaar is  :biggrin2:
Maar hij heeft wel lol in zijn leven en komt nog redelijk vooruit.  :)
#1842051
Woww Tieneke. Ik wist niet dat je hond het aan de zelfde poot had als mijn hond. en precies dezelfde klachten. Misschien rare vraag, maar ben je er ooit voor bij je eigen DA geweest? of bestelde je dit gewoon? ik lees een hoop goeie dingen (ook van jou in mijn topic ;)) over de corta rx maar lees ook weer dat ze wel eens het verkeerde sturen?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door