Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door laura
#1823163
Hi,

Onzo Boerboel, Rocky was altijd gezond... tot vorige week...
Nou ja, hij ziet er nog steeds gezond uit, maar hij hoort vrijwel niks meer....
Je kunt naast 'm staan en schreeuwen, hij hoort je niet....
De toeter van de auto dan nog wel. De oortjes bewegen nog wel alsof ie wat hoort. Hij schijnt er zelf niet zo'n last van te hebben, blaft alleen op de raarste momenten.

De dierenarts gaf aan dat het een ontsteking zou kunnen zijn en gaf antibiotica mee... Dat is inmiddels op, maar totaal geen verbetering. Geen idee wat we nu kunnen doen..

Het is ook aan beide oren, zo raar, alsof er in de hersenen wat mis zit.
Verstopte oorgang ofzo lijkt me ook zo raar, beide oren tegelijk.

Iemand enig advies??
Door diergedrag
#1823173
Merk je verder nog iets aan hem? Schudt hij met zijn kop, houdt hij hem scheef, krabt hij aan zijn oren?
Wat is het advies verder van de dierenarts? Vind het nogal vreemd dat hij denkt dat het een ontsteking kan zijn maar hij heeft verder niks onderzocht? En geeft AB mee? Beetje erg mager qua onderzoek!
Zou hem of beter laten onderzoeken door je dierenarts of naar een ander gaan die meer weet over oren.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#1823206
Euhm, tja...ik zou ook teruggaan de dierenarts. Dit heeft het probleem niet opgelost, verder zoeken dus.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#1823212
Ik zou ook terug gaan naar de da en daar bespreken wat jullie verder zouden kunnen doen, of laten onderzoeken. Als je zeker wil weten of hij echt doof is kun je een BAER test laten doen, dit kan maar bij een paar klinieken.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door