Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1820227
Hoeft niet te jeuken hoor!, Jaia heeft het ook van mijten, en vaak af en aan een week of 2... dan hebben ze niet gebeten, maar heeft ze ze ingeademd door het door de bladeren rennen, en dan krijg je ook die reactie...Hoe erg het er ook uit ziet...het trekt altijd weer weg en volgens mij hebben wij er meer last van ;)

Vorig jaar had Jaia het hier toen de kachel weer voor het eerst aan stond...was een spin uitgekropen en die had ze zitten plagen en doodgedrukt met dr neus...gebeten oid...
#1820237
Zou best kunnen, Nicky. Laika lijkt het ook voornamelijk te krijgen wanneer ze met natuur in contact is gekomen. Gisteren was het misschien zo erg doordat we in een omgeving zijn wezen wandelen waar we niet vaak komen, dus daar liep ze duidelijk meer door gras en struiken dan normaal. Normaal gesproken lopen we tussen akkers door, het enige gras wat ze momenteel tegenkomt is wat er in de bermen zit, en struiken zijn er ook weinig.
#1824466
Nicky schreef: Hoe is het nu?
Weer helemaal gewoon. Gisteren hondenschoolles gehad midden in het bos, overal natte gevallen bladeren, maar geen bultje te zien. Heb eergisteren ook weer wat van die worststukjes met varkensvlees als beloning gegeven: ook geen reactie. Of het pilletje en het spuitje van de da nog van invloed zijn, weet ik niet. Wel had ik de dekens die vorige week in de auto lagen (toen ze dus last had van die bulten) vervangen voor schone dekens, misschien heeft dat ook een rol gespeeld? Uiteraard hou ik de boel nog wel in de gaten...

Thanks for asking!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door