Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ordell
#210132
geer schreef: Nee, dat gaat volgens mij onder algehele narcose...was bij Ted ook zo :-\
Dat is niet perse nodig, melktanden zitten er niet zo heel vast in dus even een rukje met de tang en voordat je het weet is het tandje eruit...ik zou daar geen narcose voor laten geven.... ;)
#210135
Ordell schreef: Dat is niet perse nodig, melktanden zitten er niet zo heel vast in dus even een rukje met de tang en voordat je het weet is het tandje eruit...ik zou daar geen narcose voor laten geven.... ;)
Ik heb zelf al behoorlijk zitten wroeten, maar dat kreng zit echt muurvast... Toch zal ik meneer DA even vragen of we het niet makkelijker kunnen oplossen. Alleen...ik wil nou ook weer niet dat ze meteen een gruwelijke DA-fobie ontwikkelt omdat die vent een half uur met een tank in haar bek zat te poeren... :-\
Door Ordell
#210139
geer schreef: Ik heb zelf al behoorlijk zitten wroeten, maar dat kreng zit echt muurvast... Toch zal ik meneer DA even vragen of we het niet makkelijker kunnen oplossen. Alleen...ik wil nou ook weer niet dat ze meteen een gruwelijke DA-fobie ontwikkelt omdat die vent een half uur met een tank in haar bek zat te poeren... :-\
Dat is ook wel weer zo, maar meestal als ie er een flink rukje aangeeft is ie eruit voordat ze het in de gaten heeft. Morgen eerst even laten kijken hoe vast ie staat en dan beslissen... ;)
Door gonny
#210141
geer schreef: Ik heb zelf al behoorlijk zitten wroeten, maar dat kreng zit echt muurvast... Toch zal ik meneer DA even vragen of we het niet makkelijker kunnen oplossen. Alleen...ik wil nou ook weer niet dat ze meteen een gruwelijke DA-fobie ontwikkelt omdat die vent een half uur met een tank in haar bek zat te poeren... :-\
nou hij zal dat toch wel met een tang doen?? ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door