Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#210643
geer schreef: Ik heb net nog even gevoeld, maar dat ding zit echt muurvast..geen beweging in te krijgen...

Gaan jullie wel duimen voor kleine Sophie morgen? Om kwart voor negen moet ik er zijn... :-\
Meestal zit bij zo'n hoektand die niet spontaan eruit komt, heel veel tand in de kaak, in verhouding veel meer dan eruit steekt. Dit in tegenstelling tot de meeste melktanden en kiezen die nauwelijks iets in de kaak hebben zitten, dus bij het trekken is een roesje echt wel nodig.
Maar verder Geer: toen ik mijn hondje weer ophaalde had ik mijn auto vol met pakken bevroren pens e.d. Binnen een half uur had het apekopje 3 van die pakken aangevreten en van 1 ongeveer een 1/4 naar binnen gewerkt. Dus veel pijn hebben ze er niet van en bij het halen moest ik even wachten in de wachtkamer en toen de dierenarts naar buiten kwam, huppelde mijn hondje met geheven staart gezellig achter haar aan.
Echt, het is allemaal niet zo vreselijk, alleen dat roesje is een beetje eng.
gr.
Nicolette
#210682
Nou, ze is 'ingeleverd'... Eerst werd ze ingeschreven... "'T is een Fauve de Bretagne he?!"...Eehh...nee. "Is ze al gesteriliseerd?"...eehh..nee. "Weet u al wanneer u dat wilt gaan doen?....eee...nee.
"Nou, dan neem ik haar nu mee, de dierenarts is er over drie kwartier!"
Oh, daar wil ik dan graag even op wachten...
"Oh, maar u mag haar ook nu al meegeven hoor! Dan hoeft u niet te wachten..."
Nou, ik wil graag even weten wat het is en wat hij gaat doen...
::) ::) ::)
"Nou, oke, dan krijgt u na afloop ons nazorgpakket mee, waar alles in zit dat u nodig heeft om voor haar te zorgen na afloop"
Dat hoef ik niet, die tandpasta heb ik al en gebruik ik niet...en die brief ligt ook nog ergens...en Hills Premium Dental Super Hypoallergeen Mega Strong Teeth hoef ik ook niet ;D


Afijn..dierenarts kwam..tand moest er inderdaad uit... en dan kunnen we altijd een beugeltje doen :o
#210697
geer schreef: Kwart voor twee moet ik bellen...half vier kom ik uit college...

Belgh...ik vind het maar niets!
Nee tuuk is het niks.... getverdegetver! Maar echt Geer, het komt helemaal goed hoor! Als je haar vanmiddag gaat halen is ze weer helemaal wakker, alsof er niks gebeurd is! Geef haar anders een paar dagen lekker wat Recovetsem. En wat Chlorella.
#210713
geer schreef: Nou, ze is 'ingeleverd'... Eerst werd ze ingeschreven... "'T is een Fauve de Bretagne he?!"...Eehh...nee. "Is ze al gesteriliseerd?"...eehh..nee. "Weet u al wanneer u dat wilt gaan doen?....eee...nee.
"Nou, dan neem ik haar nu mee, de dierenarts is er over drie kwartier!"
Oh, daar wil ik dan graag even op wachten...
"Oh, maar u mag haar ook nu al meegeven hoor! Dan hoeft u niet te wachten..."
Nou, ik wil graag even weten wat het is en wat hij gaat doen...
::) ::) ::)
"Nou, oke, dan krijgt u na afloop ons nazorgpakket mee, waar alles in zit dat u nodig heeft om voor haar te zorgen na afloop"
Dat hoef ik niet, die tandpasta heb ik al en gebruik ik niet...en die brief ligt ook nog ergens...en Hills Premium Dental Super Hypoallergeen Mega Strong Teeth hoef ik ook niet ;D


Afijn..dierenarts kwam..tand moest er inderdaad uit... en dan kunnen we altijd een beugeltje doen :o




Hahahah goedzo Geer !!!! Die assistente zal wel gedacht hebben "wat een eigenwijs mens" maar ik ben trots op je :-*!! Met sophie komt alles goed!! Die is straks weer megeblij dat die rottand uit de weg is en ze weer lekker mee naar huis mag en haar bakkie CB voor dr neus krijgt ;) :D.
#211207
Oh ja, sorry...de topic ging verder in de bar ::)
Met de grote kleine meid gaat het prima! 'T is net alsof er niets is gebeurd, ze is niet sloom, rent, vliegt, eet, speelt, knaagt...niets meer aan het handje! :D
Ze was waarschijnlijk al geweest toen meneer kat op de tafel lag...om half twaalf (ipv de afgesproken kwart voor twee), werd ik gebeld door de assistente of ik haar aub snel op wilde komen halen... Sophie maakte namelijk luid kenbaar dat ze weer naar huis wilde en stond te dansen in haar kooi ;D

Meneer dierenarts wilde meteen maar een herhalingsafspraak maken voor de nacontrole en eventuele beugelbehandeling. Guus was zo tegenwoordig van geest om te zeggen dat ik bij een dierenarts werk, die dat ook wel even zou kunnen bekijken... "Ja, maar het is heeeel belangrijk dat de behandelend arts ook nog even kijkt, zodat we eventuele verdere behandeling meteen in kunnen zetten"... "Nou, dan bel ik over zes weken wel"... "Maar, u kunt beter meteen een afspraak maken hoor!" ...."Nee hoor!" ;D
Ook de tandpasta en speciale bek-brokken hebben we daar gelaten ::)

Sjongejonge, 't is best een goede dierenarts hoor, maar ZO commercieel! Toen ik daar zat te wachten hebben er minimaal 6 mensen gebeld over het speciale 'afval-dieetplan' dat hij had opgesteld. Maandenlang op Hills R/D (meende ik te horen) en natuurlijk belachelijk dure afval-brokjes (letterlijk en figuurlijk ;D)...
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door