Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1800858
tja, hij blijft rare ontlasting houden en  stinkt mega veel, er hangt gewoon een hele strondlucht om hem heen..
vanaf augustus is ie al een beetje aan het klooien, het begon met veel spugen......dat is gelukkig over!
maar zijn ontlasting is pet, er blijven stukken onverteerd eten in zitten, ook zie je dingen wat in de kvv zit erin terug, en de hoeveelheid is mega veel!!
echt bizar zoveel als hij neerlegt...
Het is 1 of 2x drab om daarna tegen de diarree aan te zitten...
hij laat winden nee niet normaal meer, ik wordt er zelfs misselijk van...
hij is afgevallen maar blijft vrolijk en eet als een dijker...
ontlasting onderzoek gedaan daar kwam niks uit, uit het bloedonderzoek ook niet....
ik was vreselijk bang voor maagkanker maar denk niet dat dat het is, het spugen is gestopt, ik denk dat ie een probleem met zijn dunne? darm heeft...
maar wat.......
hij krijgt enkel nog kvv maar heel eerlijk denk ik dat dat voor de ontlasting ook niet veel goed doet......
wie heeft raad........want ik weet het niet meer...
een scopie....maar zie daar zo tegenop.... :-[
Laatst gewijzigd door me and my boys op vr 12 nov 2010, 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1800862
Ik heb geen flauw idee Ellen. Ik ben bang dat je niet onder zo'n scopie uitkomt om erachter te komen wat er mis is. Sterkte met deze rotsituatie :-*
Door inni
#1800908
Bij Berre hielp (helpt) het als ik 't voer nog 's extra maal, de zichtbare stukken vet en de de te grote stukjes bot eruit haal, er blijft dan wel een opslurpbaar prutje over maar anders is hij prut.
Ook krijgt hij elke morgen probiotica. Die onverteerde stukken wijzen volgens mij toch op een niet te sterke maag.

Hopelijk kan je er snel een uitleg voor vinden 't is zoooo frustrerend om geen oplossing te kunnen uitdokteren omdat je de oorzaak niet zeker weet.

Succes en veel doorzetting.
Door nikèdog2000
#1801018
ellen als ik botmix heb zal ik het voor je bewaren?
ik hoor het wel
dat is slijpsel van runder botten schapen en geit
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1801028
da's lief rita!
heb net met manlief gepraat en de situatie is zo niet goed natuurlijk, een hond hoort normale ontlasting te hebben en niet de boel te vergassen, zijn buik rommelt iedere keer weer..
ik ga een afspraak maken(met knikkende knieen) en als ie dan toch onder zeil is dan ook maar gelijk van zijn maag...
hij heeft geen pijn, althans niet dat we merken maar dat weet je ook weer niet zeker....
epi heeft ie niet....
ik baal als een stekker van dit, heb zo graag dat het goed gaat met hem....
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#1801042
:bigarmhug:  meissie toch..  :-*
ik denk ook dat een scopie het beste is.. en dan duim duim duim dat er ook écht iets uitkomt..
Door claudiaB
#1801059
Wat heeft Tannetje gezegd over de tijdsduur en eventuele verdere stappen?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1801094
[quote="claudiaB"]
Wat heeft Tannetje gezegd over de tijdsduur en eventuele verdere stappen?
[/quote]
heb tannetje vanmorgen weer een mail gestuurd, de poeder die hij nu heeft zou ik binnen enkele dagen verschil moeten merken, hij heeft dat vanaf een dinsdag..
zonet weer een hele berg neer gelegt...
Door inni
#1801104
Een moeilijke maar de beste beslissing ,ik duim alvast voor een snelle diagnose. ;)
Door Lizzy
#1801116
Hij is ook op giardia getest he? Aangezien die test nogal vaak negatief uitvalt terwijl er toch sprake is van giardia, zou je die niet nog een keer over doen? Ik herken deze symptomen ook niet als maagkanker. Bij Whoofer bleef de ontlasting prima. Zij gaf over.

Ik denk toch dat je doorsturen naar een internist de enige optie is :-\
Door Nynke
#1801123
ik heb ook nog botmix in de vriezer :)

Zal je straks een agendalijstje doorgeven  :)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1801242
[quote="Lizzy"]
Hij is ook op giardia getest he? Aangezien die test nogal vaak negatief uitvalt terwijl er toch sprake is van giardia, zou je die niet nog een keer over doen? Ik herken deze symptomen ook niet als maagkanker. Bij Whoofer bleef de ontlasting prima. Zij gaf over.

Ik denk toch dat je doorsturen naar een internist de enige optie is :-\
[/quote]
hij is daarop getest...en zou die giardia hebben dan zou er nu een hele uitbraak zijn aangezien de honden achter hem staan om zijn ontlasting op te eten....
maar kan natuurlijk nogmaals een test laten doen!
alleen zie ik een beetje er tegen op om dat in de koelkast te bewaren, we hebben een kleine in de garage staan en de lucht van de vorige keer hangt er nog in :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door