Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Truus
#1926197
vanaalst schreef: ja hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zimba staat weer geheel op de kvv en het gaat super!!!!
hondje blij moeders blij!!
Wat goed :D !! Petje af voor dat je het weer aan durfde. Heb je het geleidelijk aan gedaan?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1926227
ja zeker!!
eerst een poosje die royal konijn, toen overgegaan op farm food brokken, daarna iedere week een vleessoort door zijn brokjes....
daarna kvv door zijn brokjes en steeds minder brokken en nu sinds een dag of 2 helemaal aan de kvv en het gaat super goed!!!!
hij stikte af en toe de moord in de brokken toen ie die enkel kreeg, stond echt te kokken daarna met wat vlees ging het al beter en nu weer op de kvv gaat het super!!
zijn gebit gaat ook gelukkig er weer beter uitzien!
barfen durf ik niet meer aan met hem..
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1926241
Truus schreef: Waren de vleessoorten die je erbij deed per week ook kvv ?
in het begin niet, toen moest ik in overleg met dr mandigers een week lang 1 zelfde vleessoort geven en de week erna een ander enz..
toen dat een poos goed ging, in overleg kvv bij gaan geven, steeds een beetje meer en minder brokken...
Door Truus
#1926246
vanaalst schreef: in het begin niet, toen moest ik in overleg met dr mandigers een week lang 1 zelfde vleessoort geven en de week erna een ander enz..
toen dat een poos goed ging, in overleg kvv bij gaan geven, steeds een beetje meer en minder brokken...
Goed advies, fijn dat het gelukt is en bedankt voor je antwoord .
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door