Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1800478
Glucobest geef ik al een behoorlijke tijd aan allebei mijn honden, ik zou graag stoppen om te kijken of het nog wel iets doet/werkt maar kan dat omdat er vit C. is toegevoegd? Maken de honden nu geen vit. C meer aan zelf? En loop ik nu dan het risco op tekorten? Alvast bedankt voor het meedenken.
Door Lizzy
#1800736
Ik weet niet wat de dosering is van de vitamine C. Maar ja, in theorie kan het betekenen dat jouw honden zelf geen vitamine C meer aanmaken. Ik zou dus zeker voorlopig extra vitamine C geven in de vorm van vitamine C rijk groenten en fruit.
#1801200
Lizzy schreef: Ik weet niet wat de dosering is van de vitamine C. Maar ja, in theorie kan het betekenen dat jouw honden zelf geen vitamine C meer aanmaken. Ik zou dus zeker voorlopig extra vitamine C geven in de vorm van vitamine C rijk groenten en fruit.
mmmm ze eten wel groenten, geen fruit, maar 'm merk je iets bij vit. C tekort? Zo ja wat dan? Ik zal eens kijken wat de dosering is.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door