Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#1795303
Ik denk dat de wat oudere hondjes heel langzaam bij komen... Wat je extra kunt geven is bijv. rauwe geitenmelk + rauwe honing + rauw ei + geprakt banaantje en dat haar aanbieden. Dat biedt wat extra koolhydraat, vet en eiwit en de meeste honden vinden het erg lekker.
Door Gertruida.
#1795437
Lizzy goed idee , dit recept geven wij ook aan de moeders met pups , alleen het banaantje niet maar biogarde  erbij , ze vonden het altijd zalig , ga het morgen  weer maken !( ben zo lekker bezig voor mijn Saar )
Door Nynke
#1796155
Gunnar viel ook heel erg af in het laatste jaar van zijn leven :'( :'(  Vooral op zijn achterhand was het heel duidelijk voelbaar en zichtbaar  :-X :-X

Ik hoop dat Saar een beetje aankomt met het banaanprakje  :) :)
Door Gertruida.
#1800786
Goed nieuws , Saar net gewogen en ze is 250 gram aangekomen , hoop dat het  zo even door blijft gaan , ze wil een hele dag eten.  Heb nu ook carnibest eend voor haar dus dat vind ze wel lekker  !
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#1800791
Ouwetjes lijken inderdaad wat mager...Wodka krijgt iedere dag een kilo barf, maar blijft "knokig" vind ik.
Hadden we niet hier ergens een recept voor "satin balls"? Misschien is dat wat?
Door hamada
#1807109
De "hartpatientjes"hier vallen ook op een bepaald moment flink af. Met satinballs als extraatje komen ze toch wel in gewicht aan. Ik maak ze soms met rund en soms met heel fijn gesneden kipfilet. Het malen van kipfilet levert een wat erg plakkerige smurrie op :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door