Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Alba
#1784712
*Dorothea* schreef: o ja de vet-inn, wat mis ik mijn studententijd....
Mijn zwager heeft ook een geweldige tijd gehad, mijn studententijd was ook leuk maar ik geloof dat diergeneeskunde wel dé studie is als je het leuk wil hebben :D.


Maar, die narcose heeft wel vreemde uitwerkingen op Alba! Ze is weer zichzelf maar toch ook niet. Wij hebben alles op 1 verdieping. Op de kleine slaapkamer staat een stellingkast met allemaal hondenspullen erin. Ook een kartonnen 'krat' met al het knaag erin, pensstaafjes enzo. Daar kan ze bij als ze dat echt wil, maar dat doet ze nooit.
Net ligt ze in 'r mand op een pensstaaf te knagen. Ik zeg nog tegen m'n vriend 'waar heeft ze die nou vandaan' maar er zwerft hier wel meer door huis dus het zal wel. Paar minuten later: weer. Ik dacht, is vast nog dezelfde maar het was tussendoor even stil geweest. En net: wéér geknaag.
Dus ik kijk even extra: ze eet de pensstaaf op, loopt de huiskamer uit zo de kleine kamer in en ja hoor: duikt zo die doos in :o! Vriendlief had de doos niet netjes terug in de stelling geschoven, maar dan nog zou ze normaal niet aan zelfbediening doen. Werkelijk, ik wist niet wat ik zag! Ze heeft dus nog 1 klein stukje gekregen en ik heb even heel erg gelachen ;D.
Ze heeft dus honger, geloof ik :biggrin2:.
Door inni
#1784952
;D ;D 'tja als je dan toch een beetje extra bent verwent mag je je al 's wat meer toe-eigenen.

't Zal jullie in ieder geval deugd gedaan hebben dat er terug streken zitten in Alba. ;)
Door Alba
#1784960
We hebben flink gelachen, ze is meestal het braafste meisje van de klas dus eens zo ondeugend vonden we in dit geval helemaal niet erg! Ze heeft daarna in 1 ruk 500 gram Carnibest naar binnen gewerkt, meestal doet ze dat in delen maar ze is lekker aan het inhalen :D.
Door Bien
#1785001
Ha ha ha die Alba!

Heerlijk toch geniet er maar van dat ze weer de oude aan het worden is!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door