Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door ~anna~
#1784705
[quote="*Dorothea*"]
Nou de meeste dierenartsen staan niet raar te kijken hoor als je om een titerbepaling voor rabies vraagt, dat is vrij standaard.
[/quote nee niet voor rabbies, dat was ik vergeten.Maar wel als je voor iets anders wilt laten titeren.
zodra ik lees titeren.. ::)
Gebruikersavatar
Door Joke I
#1784799
Ja. de enting die gehad heeft is gewoon drie jaar geldig geweest. Maar hij moet dus binnenkort weer geent worden, dus nu ook weer rabiës. Maar ik dacht dat als je kon aantonen dat de hond voldoende antistoffen had, je dus niet meer hoefde te enten en wel gewoon de grens over kon komen.
Maar zoals ik dus begrijp werkt het niet zo.  >:( >:( >:(
Door sella
#1785183
Nee helaas werkt het niet zo.
Je moet ook een penning kunnen tonen dus ik heb een boekje waar D in 2009 is geent tegen rabies, moet ik dus in 2012 een nieuwe penning aan de halsband hangen.

Het probleem is, dat als je wordt gecontroleerd, en de enting is niet meer geldig, ze je hond in beslag mogen nemen.
Daar zit ik altijd mee in mijn maag, je wordt nooit gecontroleerd, maar wanneer het niet in orde is?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door