Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#1780182
Heerst er iets op dit moment? Chendo heeft vanmorgen en vanmiddag heel de kamer onder gesch......
Hij heeft vanmorgen goed gegeten, vanavond heeft hij ook gegeten maar het na 10 minuten allemaal uitgespuugd.

Wat is nu wijsheid, gewoon even niets te eten geven, alleen wat okugest? Drinken doet hij wel.

Fjurdy is ook aan de dunne, maar aan hem merk ik verder niets.

Balou tot nu toe nog niet, dus ik heb het idee dat het aan de pens ligt van gisteren, die hebben Fjurdy en Chendo allebei op, samen met eendennek.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1780244
KLinkt wel als ene virusje :-\  Ik zou wat okugest geven. eventueel probiotica en iets om de weerstand op te krikken. Voer even tammmetjes houden in de zin van geen heftig bottenwerk en  het liefst wat kleinere porties over de dag verdeleeld geven. Sterkte met dweilen en broeken wassen :-X
Door tt-tjes
#1780253
Niet alleen broeken wassen, hij heeft vanmiddag een keukendoekje van het aanrecht afgeplukt, dat viel helaas in de diarree, hier heeft hij dus nog even fijntjes mee lopen spelen. Zijn hele snuit zal vol :puke:
Door Alba
#1780324
tt-tjes schreef: Niet alleen broeken wassen, hij heeft vanmiddag een keukendoekje van het aanrecht afgeplukt, dat viel helaas in de diarree, hier heeft hij dus nog even fijntjes mee lopen spelen. Zijn hele snuit zal vol :puke:
Hij voelt zich dus niet ziek :biggrin2:. Sorry, ik kan me voorstellen dat je hier absoluut niet blij van werd maar ik had wel beeld :D.
Door tt-tjes
#1780336
Alba schreef: Hij voelt zich dus niet ziek :biggrin2:. Sorry, ik kan me voorstellen dat je hier absoluut niet blij van werd maar ik had wel beeld :D.
Nee, ziek voelt hij zich gelukkig niet, hij heeft ook geen koorts. Blijkbaar vond hij het zelf ook niet zo smakelijk want hij liep zelf de douche in waar hij keurig bleef staan, iets wat normaal altijd een wedstrijd is.
Door Lizzy
#1780657
Oh ble! Wat een toestand. Er heerst wel van alles. Ik zou Okugest geven. En ik merk (schreef het net ook al in een ander topic) dat hier heel goed en snel gereageerd wordt op propolis tinctuur. Gewoon een druppeltje door het eten.
Door tt-tjes
#1781547
Ik heb hem idd okugest gegeven en probiotica, vanavond al weer keurige barfdrolletjes, hertevlees en haaskarkas (toch ff plat gemept) zijn met smaak opgegeten en ook binnen gebleven.

@ Lizzy, waar haal je die propolis tinctuur?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door